    Date: Mon, 05 Sep 2011 21:33:01 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Psychopatia?

    > Ale co oni próbują osiągnąć? Zabić kogoś na drodze?

    Trudno powiedzieć.
    Stawiam że on w ten sposób okazywał swoją wyższość nad Tobą.
    Dzięki temu potem mu pewnie staje czy coś.

    Po prostu tacy się zdarzają - celowo robią na złość innym, a
    wyprzedzanie ich traktują jak potwarz, jakbyś mu napluł w twarz w
    towarzystwie.

    Niedawno jechałem obserwując jednego takiego - jak ktokolwiek zaczynał
    go wyprzedzać to wciskał gaz do dechy (było widać, bo to jakiś dobity
    diesel był dymiący przy gazowaniu).