  • Data: 2010-05-30 12:13:28
    Temat: Re: Psuję rynek ;)
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 30 of May 2010 04:59, M wrote:

    > No i ten HDR czy tam tone mapping od ktorego troche oczy bola, np
    > trzeci plan na tym (gorki, niebo): http://tapety.grejt.pl/10/10072.jpg

    Na pewno chodzi o ten obrazek?

    Przez pół roku zesłania w górki miałem pracownię na poddaszu
    z pochyłym okienkiem. Jeśli nie gapiłem się w monitor to w niebo
    i pobliskie góry. Zdziwić się można, jakie potrafi być niebo
    czy kombinacja pejzażu. Szkoda, że wówczas fotografię traktowałem,
    jak egzaltowana licealistka pisanie pamiętnika. Ważne było jedynie
    żeby nie przegapić ciekawych zdarzeń (przede wszystkim różne
    oświetlenie planów bliższych i dalszych), a to _jak_ robić zdjęcia
    przyszło parę lat później.

    > Ale moze to ja jestem niedzisiejszy i mam awersje do za ostrej
    > komputerowej obrobki.
    >
    > Najwyzsza jakosc to jest tu http://www.jimbrandenburg.com/

    Ale to jest zupełnie co innego i trudno porównywać
    ballady ze śpiewem operowym.

    --
    nb