  • Data: 2012-12-15 00:16:12
    Temat: Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-14 23:31, Przemysław Ryk pisze:
    > Skoro tak wolisz, to Twoja sprawa. :) Ja jednak nie lubię, jak mi
    > automagicznie podczas instalacji driverów do karty graficznej wpierdaczony
    > zostanie trial ,,World of Warcraft" (swego czasu AFAIR przy Catalystach to
    > było).

    Mnie to już chyba po prostu nie dotyczy, bo pracuję na laptopie, więc
    mnie to rybka, czy będę musiał zrobić 'manualnie', czy zrobi się to w
    stylu 'plug & play'.

    > I właśnie o tym piszę. Wszystko proste, łatwe, pięknie klik klik - i już
    > wszystko masz. Myślenie wyłączone, bo przecież za rączkę prowadzony user
    > jest. I działanie ,,akceptuję --> wybierz folder docelowy --> dalej -->
    > dalej --> dalej --> zakończ" kończy się tym, czym się kończy. Natomiast
    > proceder dokładania różnych - potrzebnych Ci niczym łysemu grzebień -
    > klamotów zatacza już coraz szersze kręgi.

    Ja się raz nabrałem, bo wcześniej tego nie było i przy instalacji
    programu - klienta poczty zresztą, więc późniejsza 'ręczna' konfiguracja
    przymusowa - dostałem właśnie te gratisy (oprócz toolbara).

    > Przykład niemałego wydawcy? Choćby Adobe Reader.

    Adobe Reader - fakt. :(
    Adobe Acrobat X Pro - nie mam zastrzeżeń. :)

    > Daleki jestem od zabraniania czegokolwiek. Owszem - bywały sytuacje, że
    > podjęte bywały środki ukracające niefrasobliwość użytkownika, ale to jednak
    > margines, a nie norma. Ja raczej, pokazuję i wyjaśniam skąd się wzięły te
    > rzeczy, które się ,,same zainstalowały".

    No to gratuluję cierpliwości. Ja już zbyt wiele razy (bezskutecznie)
    próbowałem.

    --