  • Data: 2011-03-10 20:00:17
    Temat: Re: Przytarcie na parkingu - wiem kto
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 19:43, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin news-gazeta

    > Wezwiesz, zgłosisz, może nawet wygrasz w sądzie, a miesiąc później "ktoś"
    > Ci porysuje gwoździem auto albo powybija szyby... Tak to niestety może
    > wyglądać.

    Odpuszczenie tylko utwierdzi buraka w tym ze tak mozna i mu ujdzie na
    sucho.
    Ja bym nie odpuscil ale ubezpieczyl sie na AC.
    Albo zamontowal kamere. Jesli jest podejrzenie ze gostek sie bedzie
    tak mscil to sadze ze pieknie by sie zdziwil widzac swoja fotke albo
    film z "akcji" i pytanie czy placi za malowanie sam czy woli sprawe
    zalatwiac policja.