  • Data: 2011-03-10 22:18:44
    Temat: Odp: Przytarcie na parkingu - wiem kto
    Od: "f" <f...@c...gh> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ilauo0$fid$1@inews.gazeta.pl...
    > Prosze o pomoc, czy jest sens wzywac teraz policje, co powinienem zrobic.

    przyjąć mandat za zawracanie
    http://tinyurl.com/5v47tt3

    > Szkoda mi tego tak zostawic, bo rysa jest dosyc mocna i blotnik do
    > malowania.

    Świątynię ci obili?
    Pozostawiłeś ją samopas bez ochrony w złym miejscu?
    Nastolatka w środku nie bylo? Gdzie był szofer, gdzie ochroniarz? Wywaliłeś
    na zbity pysk?
    Sam jesteś sobie winien i jeszcze pysk otwierasz jaka krzywda ci sie stała.
    Wrąb swoją światynią w samochód sasiada, to ci ulży
    Potem sobie napraw i wypnij się na somsiada mjak on na ciebie