-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przyszłość motoryzacji - trochę [piątkowo] [długie]
Date: Fri, 9 Jul 2010 19:42:45 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <i17n2r$5jc$1@news.onet.pl>
References: <10b15cyvi2x4m$.nmu6mjgjj406$.dlg@40tude.net> <i171f9$91o$1@news.onet.pl>
<q0clq0058o61$.whakya8cug1w$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 188.33.138.3
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1278697626 5740 188.33.138.3 (9 Jul 2010 17:47:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2010 17:47:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <q0clq0058o61$.whakya8cug1w$.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295927
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:q0clq0058o61$.whakya8cug1w$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 9 Jul 2010 13:34:05 +0200, J.F. napisał(a):
>
>> Na razie takie wprost prowadzenie pojazdu na podstawie widoku z
>> kamery jest trudne technicznie.
>> Algorytmy rozpoznawania obrazu sa trudne i niepewne.
>
> Kolega odpisał ws. konkursu więc ja tylko dodam, że właśnie chodziło mi o
> uniknięcie analizy obrazu z kamery. Czyli mamy kabel w drodze (prowadzący
> po prostej) oraz czujniki zbliżeniowe, które sprawdzają sytuację wokół
> samochodu, na ich podstawie auto hamuje, gdy zbliża się inne, ktoś
> wbiegnie
> na drogę etc.
A to ma w ogóle jakiekolwiek ekonomiczne uzasadnienie? W przypadku
zatłoczonych miast chyba łatwiej jest po prostu puścić co parę minut
zwykłego
Ikarusa po wyznaczonym buspasie, tworzyć strefy wyłącznie dla komunikacji
zbiorowej, zbudować linię tramwajową, pociąg etc.
W przypadku mało uczęszczanych tras z kolei koszty przerosłyby znacznie
potencjalne zyski. Pozostaje także kwestia tego, że taką rewolucję
należałoby
zrobić w bardzo krótkim czasie na większości dróg w danym obszarze,
bo nie wierzę aby ktokolwiek kupił taki pojazd, jeśli by miał świadomość,
że np. do Katowic może pojechać choćby dziś, ale nad morze dopiero
w perspektywie 10 lat. :)
W Polskich warunkach jest jeszcze problem dziur w jezdni, gdzie kabel
prowadzący po prostej doprowadzałby do konieczności regularnego ustawiania
zbieżności i wymiany amortyzatorów. ;)
A poza tym totalnym absurdem byłoby to, aby musieć grać w NFS
żeby pojeździć prawdziwym samochodem, bo w realu by się nie dało.
Ja się nie zgadzam! ;)
Pzdr
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.10 20:19 Technolog
- 09.07.10 23:17 Technolog
- 10.07.10 03:57 Michał
- 10.07.10 07:48 TM
- 10.07.10 09:35 Technolog
- 10.07.10 09:36 Technolog
- 10.07.10 11:14 Robek
- 10.07.10 12:16 J.F.
- 10.07.10 20:32 J.F.
- 10.07.10 21:46 J.F.
- 10.07.10 22:55 ToMasz
- 12.07.10 09:14 Yakhub
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo