  • 51. Data: 2010-10-01 06:49:24
    Temat: Re: Przyszłość długich fal
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Nie zawołam, ale dowiem się jak zawołać i skąd mogę ją otrzymać.
    > Dowiem się też gdzie działa twoje CB albo wifi.

    bez prądu z poniższego przykładu nie istotne jest jaki to maszt będzie i
    jakie długosci nadaje...

    > Przykład: gaśnie światło w okolicy, nie działają komórki, nie działa
    > telefon stacjonarny - co robisz?

    tak bez powodu? bez ostrzeżenia?
    wtedy trzeba zmienić zioło i/lub mamrota...

  • 52. Data: 2010-10-01 08:54:50
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Mirek wrote:

    > Nie zawołam, ale dowiem się jak zawołać i skąd mogę ją otrzymać.
    > Dowiem się też gdzie działa twoje CB albo wifi.
    > Przykład: gaśnie światło w okolicy, nie działają komórki, nie działa
    > telefon stacjonarny - co robisz?

    Jesli nagle pada prad to urzadzenia infrastruktury musza miec swoje
    zasilanie. Wlasnie dlatego mysle, ze tak powinno byc.
    Infrastruktura utrzymywana przez ludzi razem z ups/panelami slonecznymi i
    przez policje i sluzby cywilne.
    Jesli oni bede tego uzywac to bedzie dzialac nawet jak wszystko padnie. Ale
    musza uzywac non-stop a nie od wielkiego dzwonu dlatego ten podzial 20-80 na
    czas spokoju odwrotnie. 80% dla ludzi 20 % dla innych sluzb

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 53. Data: 2010-10-01 15:48:22
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    qlphon wrote:

    > bez prądu z poniższego przykładu nie istotne jest jaki to maszt będzie i
    > jakie długosci nadaje...

    Tak sobie rzucą kostką i uruchomią losowy maszt na losowej
    częstotliwości... bo to i tak nie istotne.

    > tak bez powodu? bez ostrzeżenia?

    Jak to bez ostrzeżenia? - przecież masz proroków ;)

    > wtedy trzeba zmienić zioło i/lub mamrota...

    No to sobie zapal, i wyobraź sobie, że pierdyknie jakaś supernowa albo
    jest akurat burza na Słońcu i oberwały satality i linie przesyłowe - a
    jak znamy życie (np. 11 września) naprawdę trudno przewidzieć co się
    przydarzy.

    Mirek.

  • 54. Data: 2010-10-02 17:02:43
    Od: a...@p...pl

    http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?I
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1527&NrSection=
    10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    za 2 lata PR1 na 225kHz bedzie nadawany cyfrowo !!!! Ktos wie cos
    wiecej???

    --
    ThinkXtra

    --
    ThinkXtra

  • 55. Data: 2010-10-02 17:41:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    a...@p...pl napisał:

> [...]
    10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    > za 2 lata PR1 na 225kHz bedzie nadawany cyfrowo !!!! Ktos wie cos

    Kto tego będzie słuchał?

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2010-10-02 17:51:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Oct 2010 19:02:43 +0200, a...@p...pl wrote:
> [...]
    =10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    >za 2 lata PR1 na 225kHz bedzie nadawany cyfrowo !!!! Ktos wie cos

    Czekaj czekaj - ale tam nigdzie nie pisza ze na 225kHz.
    Nie maja przypadkiem na mysli radia satelitarnego ?

    J.

  • 57. Data: 2010-10-02 18:14:32
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-10-02 19:51, J.F. pisze:
> [...]
    10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    > Czekaj czekaj - ale tam nigdzie nie pisza ze na 225kHz.
    > Nie maja przypadkiem na mysli radia satelitarnego ?

    Czytałem gdzieś artykuł na temat Solca i wynikało z niego, że
    zastosowany system nadawania jest już przystosowany do emisji cyfrowej.
    Może faktycznie odpalą DRM?

    Paweł

  • 58. Data: 2010-10-02 18:16:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1527&NrSection=
    10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    > Czekaj czekaj - ale tam nigdzie nie pisza ze na 225kHz.
    > Nie maja przypadkiem na mysli radia satelitarnego ?

    Piszą o remoncie nadajnika w Solcu, a zaraz w następnych zdaniach
    o "sporych zmianach" (rezygnacji z AM). Wnioskować można, że chodzi
    o zmiany emisji przez *ten* nadajnik. Zresztą tekst jest w kujawskim
    portalu, nie w ogólnopolskim. Ale całość napisana tak mętnie, że nie
    podejmuję się jednoznacznej egzegezy.

    --
    Jarek

  • 59. Data: 2010-10-03 06:51:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Oct 2010 17:41:49 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1527&NrSection=
    10&NrArticle=183385&IdTag=2049

    >Kto tego będzie słuchał?

    Zamowia w Chinach 10 mln odbiornikow i 5 mln sluchaczy ktorzy zaplaca
    abonament dostanie odbiornik za darmo. A reszte sie sprzeda z zyskiem
    i pokryje koszta :-)

    J.

  • 60. Data: 2010-10-03 09:50:55
    Temat: Re: Przyszłoœć długich fal
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Zamowia w Chinach 10 mln odbiornikow i 5 mln sluchaczy ktorzy
    > zaplaca abonament dostanie odbiornik za darmo.

    Może to jest jakieś rozwiązanie. Jeśli oczywiście za dwa lata będzie
    coś takiego jak abonament. No i przy założeniu (dość naiwnym chyba),
    ze ludzie nie poprzestaną na zajrzeniu w zęby darowanemy, tylko
    rzeczywiście będą słuchać.

    > A reszte sie sprzeda z zyskiem i pokryje koszta :-)

    Na to, to już nie wiem czy można liczyć.

    Jarek

    --
    Czekamy, czekamy
    Wszyscy na jednej fali!