    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszła Europa?
    Date: Wed, 24 Jul 2024 22:46:02 +0200

    W dniu 24.07.2024 o 21:42, heby pisze:

    > Zapewne nie było też wtedy akumualtorów rozładowujących się od świecenia
    > światłami. Wiec i potrzeby wyłączenia automatycznego nie było. Wspaniałe
    > czasy.

    Czegoś nie łapiesz ale się nie dziwię, bo jak dotąd miałeś 100%
    niewiedzy w temacie. Otóż "zapominania wyłączenia świateł" praktycznie
    nie było, bo świateł używało się wtedy od zmroku do świtu i parkując
    najczęściej wieczorem i odchodząc od samochodu, widać że się świecą
    postojowe. W dzień...raczej nie widać ale to nie ja mam brak wyobraźni :)

    > Pamiętam, że raz na jakiś czas poniedziałkowy poranek, koło 6:00, budził
    > się z przepicia głośnym Kurrw..... na osiedlu, bo kolejny zapomniał
    > wyłączyć. Możliwe, że miał współczesny akku, a nie ten wieczny, co nie
    > było potrzeby automatycznego wyłączenia świateł.

    Tak, przyszedł i Ci powiedział, że to było od pozostawionych, włączonych
    świateł :) Uprzejmy był :)>

    > To bardzo dobrze. Cieszę się, że statystyka używania prawidłowo
    > określiła użyteczność tej funkcji.

    Mało jeździsz jednak bo ja widuję włączone takie światła. Oczywiście nie
    w dzień a najczęściej na drogach bocznych, mało oświetlonych. Nie jeden
    rowerzysta już dziękował za takie światełko :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>