    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przysz?o?? d?ugich fal
    Date: Sun, 19 Sep 2010 18:11:51 +0200

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie wiem, nie miałem do czynienia. Ale tu chyba kluczowa jest ta
    > "ogromna ilość kanałów" i fakt, że jest to radio z płatnym abonamentem.
    > Ja bym chętnie płacił co miesiąć za możliwość słuchania sześciu
    > programów nadających dokładnie to, co bym chciał słuchać.

    zgodzę się z tobą. Ale nie jest to kwestia dystrybucji, tylko samych
    programów. W USA i Kanadzie masz właściwie 3 języki (angielski, hiszpański,
    francuski) i w tych językach masz programy przez satelitę w bukietach xm i
    sirius. Miałem w samochodzie i to i to. Faktycznie najfajniejsze jest to, że
    wybierasz sobie co chcesz słuchać. Ale w USA nie ma tradycji np. informacji
    o ruchu drogowym przez radio (oprócz stacji nadających tylko to). No i
    kwestia języków: tam, gdzie w USA mamy 3 w Europie mamy 50, albo i więcej.

    Waldek