  • Data: 2010-09-19 14:02:54
    Temat: Re: Przysz?o?? d?ugich fal
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Miron (Asha) Kitkowsk wrote:

    > Zachecam do zapoznania sie z radiem satelitarnym. Jest tych technologii
    > chyba ze 3 xm-radio,sirius i chyba jakas w europie. Kiedys w swiecie nauki
    > byl opis dokladneijszy. Najmniejsze odbiorniki to hybrydy, naziemno
    > satelitarne. wielkosc duzego odtwarzacza mp3 lub instalowane w
    > samochodzie. Jakosc niesamowita i ogromna ilosc kanalow.

    ale wyprowadzać się do USA tylko po to, by posłuchać radia to trochę głupie.
    W Europie nie ma praktycznie sensu, bo gęstość zaludnienia i zabetonowania o
    wiele większa od amerykańskiej. W USA, mimo, że hybryda satelitarno-
    terestryczna ("pseudosatelity" w miastach) są dziury w odbiorze.
    Do tych celów jest DAB.

    Waldek