  • 1. Data: 2011-11-13 22:34:50
    Temat: Przyssawaka do szyby nie trzyma zima?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    zazwyczaj montowałem przyssawki do szybky mocujace sprzet ciepłą porą
    pogodową
    okazuje się ze przymocowanie przysswaki do szyby jest praktycznie niemozliwe
    zanim
    szyba sie nie nagrzeje

    dlaczego tak jest? ktos to potrafi wytlumaczyc?

  • 2. Data: 2011-11-13 22:37:27
    Temat: Re: Przyssawaka do szyby nie trzyma zima?
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-11-13 22:34, Kris_Poland pisze:

    > dlaczego tak jest? ktos to potrafi wytlumaczyc?

    Nie; ale poliż przyssawkę i przyklej. Będzie lepiej.

    --
    notveryoldman

  • 3. Data: 2011-11-13 23:10:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin notveryoldman

    > Nie; ale poliż przyssawkę i przyklej.

    Najlepiej sobie na czole.

    > Będzie lepiej.

    ;)

  • 4. Data: 2011-11-14 10:19:24
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Kris_Poland nabazgrał(a):

> [...]
    > niemozliwe zanim
    > szyba sie nie nagrzeje
    > dlaczego tak jest? ktos to potrafi wytlumaczyc?

    Tani chińczyk ... dobre holdery nie odpadają :) miałem już kilka i żaden nie
    odpadał.

  • 5. Data: 2011-11-14 11:21:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > niemozliwe zanim
    > szyba sie nie nagrzeje
    >
    > dlaczego tak jest? ktos to potrafi wytlumaczyc?

    Widać guma sztywnieje i nie przylega dobrze do szyby. A nie masz tam
    takiej dźwigienki dociskającej przyssawkę?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2011-11-14 22:38:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Widać guma sztywnieje i nie przylega dobrze do szyby. A nie masz tam
    > takiej dźwigienki dociskającej przyssawkę?

    no jest ale to nic nie daje
    jak wchodza rano do auto to nie ma opcji
    chyba ze na mokro :(

  • 7. Data: 2011-11-15 21:47:03
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Tani chińczyk ... dobre holdery nie odpadają :) miałem już kilka i żaden
    > nie odpadał.

    Polecisz jakiś sensowny?
    Mój chiński co prawda nie odpada, ale wykonany jest tak sobie, a żeby
    był w miarę stabilny to trzyma się szyby, ale opiera o deskę.
    Marzy mi się coś solidnego i... metalowego?

    Ps. Krążki magnetyczne są ekstra, ale już jednego używam, a tu
    potrzebuje uchwyt na szybę.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2011-11-16 10:41:56
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński nabazgrał(a):

> [...]
    > Marzy mi się coś solidnego i... metalowego?
    > Ps. Krążki magnetyczne są ekstra, ale już jednego używam, a tu potrzebuje

    Powiedz do czego to ma być bo najlepsze są dedykowane przez producenta
    sprzętu, ja do tel HTC 4.3" (168 gram więc swoje waży) mam coś takiego:

    http://allegro.pl/htc-desire-najlepszy-uchwyt-na-all
    egro-dodatki-i1928133728.html
    przykład z allegro.

    Podstawa to nie mieć ciemkich rurek bo wpływa to negatywnie na drgania
    podczas jazdy i odklejanie się holdera.

  • 9. Data: 2011-12-04 22:51:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2011 10:19:24 +0100, "Chris" <a...@g...pl>
    wrote:

    >Tani chińczyk ... dobre holdery nie odpadają :) miałem już kilka i żaden nie
    >odpadał.

    Ja mam uchwyt HR i też potrafi w zimie odpaść. Za to Nokiowy trzyma
    jak wściekły.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-12-05 12:59:46
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-12-04 22:51, jerzu pisze:

    > Ja mam uchwyt HR i też potrafi w zimie odpaść. Za to Nokiowy trzyma
    > jak wściekły.

    Pewnie tez HR ;-)

    --
    Pzdr