-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
Date: Fri, 03 Jul 2015 09:21:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <mn5d6g$sgb$1@node2.news.atman.pl>
References: <5595a2e6$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<mn48od$9kv$1@dont-email.me> <559621d3$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<mn58cn$nfp$1@node2.news.atman.pl>
<55962df9$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mn5bjb$qvb$1@node2.news.atman.pl>
<55963333$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.248.254.31
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1435908112 29195 37.248.254.31 (3 Jul 2015 07:21:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jul 2015 07:21:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <55963333$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565274
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-07-03 o 09:01, Mieszczuch pisze:
>
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
>
>> Ale co ma do tego linia, nawet jakby była przerywana na całej długości,
>> to nie uprawnia to samochodu do jazdy po DDRze.
> Ma, bo żeby skręcić w prawo musiał przejechać przez DDR,
> a kwestia ile na niej "spędził" jest ocenna. To tak ogólnie.
Jest jednak różnica pomiędzy przecięciem, a jechaniem na wprost.
Czy po chodniku też mógłby jechać, bo za 30m ma skręt?
> Obejrzałem film pod adresem podanym przez sandmana
> i macie rację, wyraźnie po DDR jechał, a nie tylko przekroczył.
> Chociaż upierałbym się przy zdaniu, że to miejsce nie jest rozwiązane
> wygodnie i będzie jeszcze powodowało problemy.
Akurat pasy rowerowe w jezdni są najlepszym rozwiązaniem - rowerzysta
jest dobrze widoczny, także podczas skrętów, w przeciwieństwie do DDRów
biegnących równolegle do jezdni gdzieś w krzakach. Najwięcej wypadków
DDR<->Samochód jest właśnie na przejazdach DDR.
Może się to na tej grupie wydawać paradoksalne, ale jazda rowerzysty
jezdnią jest (również statystycznie) bezpieczniejsza niż DDRem (mniej
punktów kolizyjnych).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.15 10:11 twistedme
- 03.07.15 10:49 Myjk
- 03.07.15 13:47 Mieszczuch
- 03.07.15 14:49 Myjk
- 03.07.15 18:41 Pawel O'Pajak
- 03.07.15 23:33 MadMan
- 04.07.15 08:54 Myjk
- 04.07.15 08:55 Myjk
- 04.07.15 10:54 Gotfryd Smolik news
- 04.07.15 11:42 Cavallino
- 04.07.15 12:34 Alf/red/
- 04.07.15 13:07 Cavallino
- 06.07.15 11:28 re
- 06.07.15 15:52 Shrek
- 06.07.15 11:30 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112