  • 11. Data: 2012-06-27 07:29:39
    Temat: Re: Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    >Podaj imiona i nazwiska.

    a ustawa o ochronie danych osobowych?

  • 12. Data: 2012-06-27 09:48:10
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 27.06.2012 04:13, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Debilem był twój spermodawca ... bo nic nie powiedziałeś ... a
    > zapowiadałeś, że powiesz ...
    >
    > IMHO, twoja matka miała szansę cie dorobić kabanosem ... zmarnowała ją ...

    Z przykrością stwierdzam, że Ty Smarku też jesteś debilem, co
    udowadniasz każdym swoim postem.

  • 13. Data: 2012-06-27 10:02:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Clawfinger,

    Wednesday, June 27, 2012, 9:48:10 AM, you wrote:

    > Z przykrością stwierdzam, że Ty Smarku też jesteś debilem, co
    > udowadniasz każdym swoim postem.

    Rafał jest zapijaczonym chamem czasami. Natomiast większych chamem
    jestes ty, pisząc w tytule uogólnienie: "kierowcy BMW, to debile" -
    obrażając w ten sposób _wszystkich_ kierwoców BMW.

    Jest jeszcze jedna różnica między wami - Rafał sie podpisuje a ty
    korzystasz z pozornej anonimowości, ujadając zza płota.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-06-27 10:21:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Debilem był twój spermodawca ... bo nic nie powiedziałeś ... a
    > zapowiadałeś, że powiesz ...

    Ale zaraz zaraz. Czego ty chcesz od "Przykro to mówić"? Mowa to nie tylko
    kłapanie ustami. Polecam przeczytać
    http://www.sciaga.pl/tekst/83571-84-poczatkowa_nauka
    _pisania

    Marek

  • 15. Data: 2012-06-27 12:53:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-27 10:21, 4CX250 pisze:

    > Ale zaraz zaraz. Czego ty chcesz od "Przykro to mówić"? Mowa to

    Czego chcę ? Z pewnością usenetu przesiąkniętego wątkami
    zawierającymi tylko linki bez słowa komentarza - co gorsza,
    linki z jakiegoś gównianego skracacza. Niezwykle przydatna
    wiedza dla kogokolwiek przeszukującego w przyszłości archiwum
    pod kątem wiadomości o BMW.

  • 16. Data: 2012-06-27 13:41:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Czego chcę ? Z pewnością usenetu przesiąkniętego wątkami zawierającymi
    > tylko linki bez słowa komentarza

    Tego tez nie rozumiem. On przecież napisał "Przykro to mówić" postawił
    przecinek a następnie napisał to o czym mu było przykro mówić czyli "ale
    jednak kierowcy BMW, to debile" Jest komentarz? Jest.
    Miał zrobić na odwrót i link zapodać w tytule, czy co? Bo ja nie wiem czego
    tu brakuje...

    Marek

  • 17. Data: 2012-06-27 16:32:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <c...@w...pl> said:

    Przykro to mówić, ale wciąż są głąby nieodróżniający firmy od samochodu.
    Bo ty o kierowcach bmw chciałeś napisać, ale ci się nie udało...

    (BMW ma restrykcyjną politykę wobec swoich kierowców. Tak samo jak
    Mercedes, Fiat czy Honda)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-06-27 16:38:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-27 01:52:31 +0000, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Raczej zawęża. jak określić kierowców co jak widzą że 300 metrów przed nimi
    > zapaliło się czerwone światło dają w pedał

    Hamulca?
    ;>

    > do oporu. Ja w takiej sytuacji
    > odpuszczam. Na chuj mam stać na czerwonym skoro gdy pojadę wolno to trafię na
    > zielone.

    Jeśli 300 metrów do zapalonego już czerwonego, to czas dojechania z
    wciśniętym do oporu pedałem gacu to będzie kilkanaście sekund.
    Nie wierzę w taki przykład...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-06-27 18:35:24
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Clawfinger <c...@w...pl> napisał(a):

    > http://tinyurl.com/boyxlw5

    Nie Ty jeden tak sądzisz:

    http://dodaj-gazu.pl/forum/forum-bmw/znowu-bmw/

  • 20. Data: 2012-06-27 19:35:19
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jsf5i0$pnd$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > Bo ty o kierowcach bmw chciałeś napisać, ale ci się nie udało...

    > (BMW ma restrykcyjną politykę wobec swoich kierowców. Tak samo jak

    "BMW czy bmw? 24.04.2012
    [...]
    Nie napisałbym ,,Na stole stał ibm", choć to teoretycznie poprawne,
    napisałbym raczej ,,Na stole stał komputer IBM", co znaczy 'Na stole stał
    komputer marki/firmy
    [...]
    Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski"

    Tak, wątkotwórca nie napisał "samochodów"...

    --
    Tomasz Nycz