    From: Rafal <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Date: Tue, 14 Sep 2010 20:57:03 +0200

    W dniu 14.09.2010 20:52, paweł pisze:

    > A może trzeba po prostu odkleić tą właściwą naklejkę "od tyłu", tzn od tej
    > strony gdzie niema kleju, pozbyć się w ten sposób kartki papieru, a potem
    > trzymając w ręku samą naklejkę przywalić ją do szyby?
    >
    > Pomóżcie, bo w necie jest tylko o odklejaniu :((

    Jak już wszystko zawiedzie to przeczytaj instrukcje obsługi, ktoś się
    naprawdę postarał żeby było to idioto odporne, postaraj się przez chwilę
    nie myśleć więcej niż jest to potrzebne, popatrz na rysunki i zrób jak
    tam jest napisane. Moja teściowa sobie z tym dała radę, więc trudne to
    nie jest, no chyba że wymiękasz...:)