  • Data: 2010-09-14 21:19:23
    Temat: Re: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Od: Rafal <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2010 21:08, 1...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Myślisz, że żarty sobie robię. Mam "0" (zero) instrukcji obsługi; kupując
    > naklejkę - duplikat w wydz. komunikacji dostajesz za 19,- zł to co
    > napisałem, czyli złożoną napół - czystą kartkę papieru z przemyślnie
    > zamontowaną naklejką. Dalej nie wiem co mam robić ???

    ja swoją naklejałem kilka lat temu i nie pamiętam jak wyglądała. Nie
    kojarzę jednak abym miał z tym jakiś problem. Nie pamiętam teraz czy
    była tam obrazkowa instrukcja obsługi, ale jak na winietkach takową dają
    to czemu na tych naklejkach miało by nie być?

    Na logikę, odklej papier, folie czy cokolwiek tam jest od strony gdzie
    naklejka ma klej, odpowiednio obróć i przylep do szyby.