  • Data: 2012-03-20 20:43:27
    Temat: Re: Przyjdzie fotka?
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.03.2012 17:53, Cezary Daniluk wrote:

    > Moim zdaniem raczej nie - na obu fotkach będzie praktycznie w tym samym
    > miejscu.
    > Jakby przelatywał to na jednym byłby za sygnalizatorem, a na drugim w
    > połowie krzyżówki, albo i dalej ;)

    Fotoradar zrobił też fotki zapewne karetce pogotowia. Kwestia tylko, czy
    oglądający w SM będzie na tyle myślący by powiązać te dwa zdarzenia.

    W razie jednak wezwania mówić jasno "wykroczenia nie było zgodnie z Art.
    16 $ 1. kodeksu wykroczeń", a jeśli chcą jakiegoś potwierdzenia - niech
    znajdą je sobie sami w swoim fotoradarze.