  • Data: 2010-06-10 11:04:59
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-09 21:30, Artur Maśląg wrote:

    > To trzeba coś zrobić z tym 'alarmem', a nie biadolić o zdychających
    > akumulatorach i sraczkach.

    człowieku co Ty piszesz za bzdury - są autoalarmy pobierające <1mA, są
    takie które biorą i 50mA, ale o tym nie masz pojęcia. Akumulator może
    być zdrowy, a i tak się rozładuje - policz sobie, matematyka i fizyka
    nie bolą. Tak przy okazji to Ty biadolisz o akumlatorach padaczkach...

    > Co też czynisz, a ja zostawiam od lat samochody na minimum dwa tygodnie
    > (a zdarza się i dłużej np. miesiąc) i problemy były, owszem, przy
    > zdrowo ujemnych temperaturach i właśnie postoju zdrowo ponad 2
    > tygodnie. W jednym z takich akumulator padł był po 7 latach i to
    > w czasie eksploatacji. Kilka razy rozładowany do zera właśnie w porach
    > zimowych po postojach np. ~miesiąca, odpalenie z przewodów, kółko
    > po mieście i znów postój na trochę. Pewnie mi zaraz napiszesz, że
    > gdybym spał z tym akumulatorem to by starczył na 7 lat i 3 tygodnie.

    no bo masz sooper wypashoonee autooo z sooper akkumoolatoorem, a
    alternator z ruskiego czołgu.

    PS
    ile można wybić piany pieprząc o tym jak to akumulatory są be bo się
    rozładowują z włączonym bajkoopowiadaczem v2 - to wiesz tylko TY