  • Data: 2010-06-10 17:40:11
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: AM <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-10 16:23, Robert_J pisze:

    > Możliwe że w jakichś autach jest jak piszesz, ale ja jeszcze nie
    > spotkałem.

    No cóż, najwyraźniej miałeś okazję korzystać z niewielu pojazdów :)
    Podobnie jest z radioodbiornikiem. Inna sprawa, że w większości
    takowych jest pozycja kluczyka w stacyjce, gdzie odłączony jest zapłon
    i cała reszta, a gniazdo zapalniczki i radioodbiornik działa.
    Różnie też bywa z gniazdami w bagażniku.

    > Fakt że nie jest moim hobby sprawdzanie czy kluczyk odłącza
    > gn. zap., ale w każdym aucie którym jeździłem gniazdko działało nawet po
    > wyjęciu kluczyka ;-)

    A jakie to hobby miałeś na myśli? Zasilanie nawigacji, komórki,
    ładowanie baterii do aparatu, pompowanie materaca itd. to hobby?
    O tej nieszczęsnej lodówce już nie wspomnę...