eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyczepa z wypożyczalni jedno koło R13 drugie R14 kłopot gotowy › Re: Przyczepa z wypozyczalni jedno kolo R13 drugie R14 klopot gotowy
    Date: Fri, 30 Aug 2013 09:37:00 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyczepa z wypozyczalni jedno kolo R13 drugie R14 klopot gotowy

    W dniu 2013-08-29 13:22, Wkurzony pisze:
    > tak ciśnienie sprawdziłem na przyczepie było 450kg towaru a według dowodu rej
    przyczepa ważyła 220kg.

    > Różnica kół mogła być spora droga nie jest wypoziomowana i nie zwracam uwagi że
    jest kliku stopniowy przechył ale jeśli była różnica w wysokości 3-4cm to na prostym
    byś musiał się przyglądać.

    > Co do wypożyczenia przyczepy potrzebuję kilka razy w miesiącu i wychodzi na to że
    lepiej wyjdzie bez niespodzianek jak po prostu sobie kupię zwróci się w ciągu max 2
    lat ale będę wiedział co mam po wczorajszym nawet nie chcę wypożyczanej przyczepy,
    przy takich zawsze jest latanie ze światełkami kable poprzecierane i na drodze
    kombinowanie z taśmą izolacyjną ale teraz to zwyczajnie rekord padł,

    > na drugiej nie było widać bo niestety ta część opony zdarła się może od środka ale
    musiał bym najpierw ściągnąć koło :(

    Skąd aż 700 zł za holowania wyszło?! Masakra;/
    Czy do przyczepki w wypożyczalni nie powinni dać zapasowego koła?(co
    mówią przepisy?)
    Czy ty powinieneś mieć zestaw naprawczy do opon?
    Masz zdjęcie uszkodzenia opony?
    Skoro opony były pokur#$%^& to samo przez się wynika że cisła bieda
    właściciela i kapcie z kombinacji->używane, poje#$%^&.

    W mojej wsi ;) chopy pożyczyli od wulkanizatora,co to rzecz jasna wie
    jak rozpoznać dobrą używaną oponę, lawetę Renault Master ze sparciałymi
    kapciami(po aferze się okazało). Na lawetę wrzucili Audi A8. Podczas
    jazdy z Audi eksplodowała tylna opona w lawecie. Zdziwienie kierowcy
    było ogromne gdy przez 100 metrów z prędkości 60km/h nie mogli zatrzymać
    lawety;/