eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?Re: Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?
  • Data: 2010-01-27 08:21:26
    Temat: Re: Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dość śmiała teoria ale chyba nie poparta faktami
    choćby w instrukcji obługi BMW 318 TDS jest napisane - dodatek benzyny
    do ON do 30 %

    ja wlewam 6l noPB + 70 ON , carnival , wtrysk bezpośredni , przebieg
    spory , pompa + wtryski była sprawdzana niedawno(przed sezonem ) - i w
    zasadzie skończyło się na regulacji

    ale widziałem i przypadek gdy do 15 l ON dolano 55l noPB , c5 HDI
    odmówiło współpracy po kilku km - komputery wykryły niewłaćiwe paliwo :-))

    pozdrawiam

    Andrzej