eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?Re: Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?
  • Data: 2010-01-26 21:13:24
    Temat: Re: Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości:

    > Tak się własnie zastanawiam.
    > To dopiero 3 zima z moim pierwszym dieselem.
    > Nic nigdy do paliwa nie dolewałem.
    > Na razie nie było problemów.
    > Odpalał z pierwszego ... (wczoraj -25).
    >
    > Ale jak ma być jeszcze zimniej... :( ?
    > To może jednak czegoś dolać ?
    >
    > Możecie polecić coś sprawdzonego ?

    Od strony prawnej jako klient stacji masz prawo do wglądu do dokumentów
    dostawy paliwa i tam sprawdzisz sobie temperaturę jego płynięcia.
    Zaś od strony technicznej to zrób przegląd autka...a nie żadne dolewki
    benzyny (no chyba że masz starego diesla z komorą wstępnego spalania a nie
    CR...parę osób z tego forum zalecało polewanie noPB do CR....ciekawe czy
    później za kilkanaście tys. km będą mieć odwagę do tego żeby ogłosić na
    forum że im wtryski bądź pompa wysokiego ciśnienia się "zopiłkowały" ;-P )
    - filtry
    - świeczki
    - sprawdzić kąt wyprzedzenia wtrysku
    - i zawsze mieć co najmniej 1/2 zatankowanego baku gdyż powracające ciepłe
    paliwo powoduje kondensację pary wodnej w baku i jak bak jest prawie pusty
    to mamy lód na poziomie przewodów do pompy i.... kaplica.

    > Dzięki,
    > Aleksander.

    Pozdr.

    --