-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?
Date: Sun, 25 Sep 2016 19:52:52 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <ns92tj$3c4$1@node1.news.atman.pl>
References: <57e77d58$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<ns89j4$plp$2@node1.news.atman.pl>
<57e7ab13$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<ns8aco$plp$3@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<57e7e64a$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1474825971 3460 83.142.198.226 (25 Sep 2016 17:52:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 17:52:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589103
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.09.2016 o 18:50, Bolko pisze:
>> A jak on hamował silnikiem używając sprzęgła do tego?
>> To tak jakby od jazdy w mieście szybciej zużywała się tapicerka.
>
> http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/hamowanie-siln
ikiem-jak-to-sie-robi/envjh
A można po ludzku, po chucka redukować o 1 bieg i rzeczywiście katować,
albo przynajmniej niepotrzebnie zużywać sprzęgło, skoro wystaczy się
toczyć na biegu na którym jechałeś aż dojdziesz do jakiś 800 obrotów
(chwile powyżej tego jak ECU paliwo zacznie podawać), wrzucić luz i
zahamować końcówkę dedykowanymi do hamowania tarczami i klockami?
Tak wiem, w razie jakbyś ze względów bezpieczeństwa uznał, ze nalezy
szybko przyspieszyć - np przebić się przed stojące przed tobą samochody
taranem, albo wwalić się na czerwonym na skrzyżowanie, albo... w
zasadzie skoro hamowałeś, to znaczy, że przyspieszać pewnie nie ma
gdzie, bo po coś jednak hamowałeś;)
Pomijając to, że akurat "agresywne" do jedynki hamowanie tylko silnikiem
bezpieczne jest średnio, bo stopy się nie załaczają i z punktu widzenia
następnika to może być chamowanie a nie hamowanie (tak wiem - bezpieczny
odstęp, ale po coś światła stopu wymyślono i na przeglądzie sprawdzają).
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.16 21:30 re
- 25.09.16 22:08 Shrek
- 25.09.16 22:10 Uncle Pete
- 25.09.16 22:38 Zenek Kapelinder
- 25.09.16 23:21 re
- 25.09.16 23:21 re
- 26.09.16 11:22 J.F.
- 26.09.16 11:45 s...@g...com
- 26.09.16 13:51 J.F.
- 26.09.16 20:04 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=