-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <e...@g...com>
<ofcm84$1f3$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
In-Reply-To: <2...@g...com>
Subject: Re: Przewóz klamotów przyczepką jednoosiową a DMC
Date: Tue, 16 May 2017 19:48:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <591b3b8b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.160.180
X-Trace: 1494956940 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 83.27.160.180:51081
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2046
X-Received-Body-CRC: 70174496
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605100
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:23f1f722-8ed9-413a-a32a-4df6958a3f9f@go
oglegroups.com...
W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 18:53:35 UTC+2 użytkownik Tomasz
Stiller napisał:
>> DMC holownika 1,5T a DMC przyczepy 2T? To raczej nie bardzo.
>> Przyczepa
>> nie może być cięższa od holującego ją samochodu.
>Albo krzywo napisałem albo nie zrozumiałeś :> DMC przyczepy to 750kg,
>sama przyczepa waży 250 kg. Pakuję tam 550kg, więc całość waży 800kg,
>czyli 50kg więcej niż powinna. O samochodzie pisałem w kontekście,
>że nie waży np. 2,5 tony i razem z przyczepką mieści się spokojnie w
>3,5T.
Ale DMC samochodu sie liczy. Zestaw przekroczy 3.5t, i mamy was
(winietka, tachograf i CHWCJ)
Co prawda osobowki raczej liczone na ~500kg ladunku (z ludzmi), wiec
raczej mala szansa ... ale sprawdzic DR warto.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.17 20:34 Lisciasty
- 16.05.17 20:51 j...@i...pl
- 16.05.17 23:37 Tomasz Stiller
- 17.05.17 00:33 J.F.
- 17.05.17 00:47 J.F.
- 17.05.17 09:32 Tomasz Pyra
- 17.05.17 10:15 Lisciasty
- 17.05.17 13:52 WS
- 17.05.17 13:55 WS
- 17.05.17 18:37 Tomasz Stiller
- 17.05.17 19:18 Zenek Kapelinder
- 17.05.17 19:22 007
- 17.05.17 21:39 J.F.
- 17.05.17 21:45 J.F.
- 17.05.17 21:52 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=