  • Data: 2017-05-17 21:52:29
    Temat: Re: Przewóz klamotów przyczepką jednoosiową a DMC
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, May 17, 2017 at 9:40:02 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Ale jakbys do tego podpial przyczepke, to by 1 kurs wystarczyl :-)

    nie bylo haka ;)

    a... i w moim poprzednim tekscie jest skrot myslowy ;) na wies mam 100x2 ,
    musialbym 3-4 razy jechac z mala przyczepka (szczerze mowiac zdziwila mnie troche
    ladownosc tego busa, z zewnatrz nie wygladalo ile tam wlazi) , tak to pojechalem raz
    z wszystkim, drugi kurs to byl w inne miejsce, juz po krk, czyli odlegosc nie miala
    tu znaczenia