  • Data: 2011-01-14 13:12:45
    Temat: Re: Przewody hamulcowe - wybór
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    heja.

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
    > Czas zimy = czas szykowania sprzęta do kolejnych wypraw, więc pora na
    > wymianę przewodów hamulcowych (kpl.) i tu moje zasadnicze pytanie...
    >
    > Znalazłem do wyboru:
    > - HEL (oplot)
    > - LUCAS (oplot)
    > - LINTEK (oplot)

    TRW/LUCAS - Jako jednyne przewody z grupy posiadają homologację drogową EU
    ale standartowy przewód to tylko oplot bez zewnętrznej kolszulki - jeżeli na
    motocyklu będzie przewód mial styczność z częściami lakierowanymi lub
    wachaczem masz pewność że będzie po lakierze :)
    Co do cen nie interesowałem się, dość długi okres oczekiwania (ok 2 tyg)
    Można zamawiać również w koszulce ochronnej przezroczystej jak i kolorowej
    (do ustalenia ale przedłuża termin)

    GOODRIDGE - jakość porównywalna z HEL, nie montowałem to się nie wypowiem.

    LML - średnio, przewody w koszulce, końcówki chrom, zestawy skręcane nie
    "zarabiane" trzeba konfigurować zestaw samemu, przy średnio zaawansowanym
    użytkowniku może być kłopotliwe.

    LINTEK - nie znam

    HEL - Przewody moim zdaniem ok (wybrałem tą firmę do dystrybucji u siebie),
    sporo tego sprzedałem i ludzie zadowoleni, dużo kolorów, koszulka ochronna w
    standardzie, śrubki zawsze nierdzewne, końcówki lakierowane (duży wybór
    kolorów), gumki montażowe, podkładki, śrubki zawsze w komplecie. Zestawy
    bardzo dopracowane, ładnie układają się na motocyklach

    Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą HEL, pisz PW.

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.