  • Data: 2010-07-02 23:57:16
    Temat: Re: Przewody ciśnieniowe klimatyzacji - pytanie
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 17:56:47 +0000 (UTC), Piotr Śmiech napisał(a):

    > Witam,
    > Muszę dorobić przewody klimatyzacji - mam nową sprężarkę z inną konfiguracją
    > podłączeń. Stare przewody są częściowo elastyczne, a częściowo z odpowiednio
    > wygiętych rurek aluminiowych. Czy te aluminiowe odcinki można zastąpić
    > przewodem elastycznym (gumowym)?

    Ja mam tak zrobione. Przewód aluminium-guma-aluminium-guma-aluminium miał
    przetarty środkowy odcinek aluminiowy. Serwis klimy dorobił cały środek z
    rury gumowej, zostawiając skrajne odcinki aluminiowe. Część gumowa została
    dodatkowo wpuszczona w peszla. Marudzili w serwisie, że to długo nie
    podziała, ale jeżdżę tak już dwa lata i klima jest szczelna. Ważne by całą
    operację zrobił profesjonalny serwis klimy. Mi to robił Apex Klima w Gdyni
    na Północnej - na co dzień montują i serwisują agregaty chłodnicze na
    kontenerach i ciężarówkach - osobowe auta, to tylko dla sportu robią.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek