  • 1. Data: 2012-06-27 18:53:29
    Temat: Przewód USB
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Poszukuję sprawdzony przewód USB o długości 5 m. Długość już jest duża, a
    niestety nie mam jak zamontować aktywnego przedłużenia. Ma działać na tym
    drukarka (a więc przewód USB A-B). Może ktoś się podzielić swoim doświadczeniem?

  • 2. Data: 2012-06-27 19:21:03
    Temat: Re: Przewód USB
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 27.06.2012 18:53, qwerty pisze:
> [...]
    > a niestety nie mam jak zamontować aktywnego przedłużenia. Ma działać na
    > tym drukarka (a więc przewód USB A-B). Może ktoś się podzielić swoim

    Kupowałem zwykłe chińskie po kilka zł i działają. Nawet łączone z dwóch
    krótszych.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2012-06-27 19:29:28
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 19:21:03 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Kupowałem zwykłe chińskie po kilka zł i działają. Nawet łączone z dwóch
    > krótszych.

    Ja natomiast miałem problem z nieekranowanym przewodem usb. Niestety nie
    pamiętam jak to drukarka (jeśli było by potrzebne to jutro bym podał).
    Czasem drukowała, czasem nie. Po wymianie na ekranowany przewód problem
    znikł.

    --
    piecia aka dracorp

  • 4. Data: 2012-06-27 19:33:32
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 27.06.2012 19:29, piecia aka dracorp pisze:
> [...]
    > pamiętam jak to drukarka (jeśli było by potrzebne to jutro bym podał).
    > Czasem drukowała, czasem nie. Po wymianie na ekranowany przewód problem

    To są nieekranowane? Pociąłem takich kilkadziesiąt swego czasu i każdy
    miał oplot ekranu.

  • 5. Data: 2012-06-27 19:48:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tom01" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Kupowałem zwykłe chińskie po kilka zł i działają. Nawet łączone z dwóch
    > krótszych.

    No popatrz. Kupiłem taki:
    http://images.thomann.de/pics/prod/254282.jpg
    + przedłużka USB.

    Sprzęt wykrywa, ale drukować nie chce. Na innym (krótkim) przewodzie USB
    wszystko działa.

  • 6. Data: 2012-06-27 21:56:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qwerty pisze tak:

    > No popatrz. Kupiłem taki:
    > http://images.thomann.de/pics/prod/254282.jpg

    nou ale to nie jest chyba A-B?

    > + przedłużka USB.

    nie sztukuj

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2012-06-27 22:34:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...
    > nou ale to nie jest chyba A-B?

    Oczywiście, że nie jest. Chciałem pokazać jaki jest przewód, a nie końcówki. ;)

  • 8. Data: 2012-06-27 23:59:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qwerty pisze tak:

    > Oczywiście, że nie jest. Chciałem pokazać jaki jest przewód, a nie
    > końcówki. ;)

    nie rozumiem o co Ci w sumie chodzi z tą + przedłużką USB
    ale w sumie to późno jest (ziew)

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2012-06-28 00:29:53
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Dobra rada padła powyżej:) - nie sztukuj. Kup 5m w jednym kawałku.
    W "starym" łączu RS232, praktycznie o dopuszczalnej długości kabla decydowała
    nie rezystancja tylko pojemność i jej wpływ na zniekształcenie sygnału, przy USB
    jest prawdopodobnie tak samo. Staranniej wykonany kabelek - mniejsze pojemności
    - mniejsze zniekształcenia sygnału.
    PP

  • 10. Data: 2012-06-28 08:52:20
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 19:33:32 +0200, Tom01 napisał(a):

    > To są nieekranowane? Pociąłem takich kilkadziesiąt swego czasu i każdy
    > miał oplot ekranu.
    Ja nie ciąłem. Ale są przewody usb z widocznym zewnętrznym ekranowaniem,
    ciut grubsze. O taki mi chodziło.
    Mea culpa.

    --
    piecia aka dracorp