  • Data: 2009-07-24 06:05:28
    Temat: Re: Przewiana szyja a upały
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N wrote:
    > Jak sobie radzicie z przewianą na motocyklu szyją?

    Nie radzimy sobie w ogóle bo nie mamy takiej.

    > Kurtki zwykle mają niski kołnierz. W ciepłe dni zakładanie
    > dodatkowego kołnierza to mordęga. Dopóki jeździ się z prędkościami
    > "miejskimi" - nie jest źle, ale po szybszej jeździe zwyczajnie
    > przeziębiają się mięśnie szyi. Macie na to jakieś rozwiązanie?

    Ja wciąż od bodajże 9 lat zakładam starą, spraną i wyblakłą chustę. Od
    jakichś 7 lat chcę kupić kołnierz ale ciągle mi coś wypada, albo
    zapominam podjechać do sklepu albo to albo tamto, więc wciąż jeżdżę w
    chuście. Jak trafię wreszcie fajny to kupię. Nigdy nie spotkałem się z
    przeziębionymi mięśniami szyi.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98