  • 1. Data: 2009-07-23 13:38:50
    Temat: Przewiana szyja a upały
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Jak sobie radzicie z przewianą na motocyklu szyją?

    Kurtki zwykle mają niski kołnierz. W ciepłe dni zakładanie dodatkowego
    kołnierza to mordęga. Dopóki jeździ się z prędkościami "miejskimi" - nie
    jest źle, ale po szybszej jeździe zwyczajnie przeziębiają się mięśnie szyi.
    Macie na to jakieś rozwiązanie?

    MN

  • 2. Data: 2009-07-23 13:41:17
    Temat: Re: Przewiana szyja a upały
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > kołnierza to mordęga. Dopóki jeździ się z prędkościami "miejskimi" - nie
    > jest źle, ale po szybszej jeździe zwyczajnie przeziębiają się mięśnie

    Tak,cienka kominiarka,łatwo się przyzwyczaić:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2009-07-23 13:48:12
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Jak sobie radzicie z przewianą na motocyklu szyją?

    ja w upaly jezdze do pracy w krotkich spodenkach i koszulce.
    wiem.......... ale moja sprawa ;)

    i jakos mnie nie przewiewa. to chyba kwestja zachartowania ;)

    moze zeby nie grzalo w glowe zamiast kominiarki kup sobie kolnierz
    materialowy tylko na szyje.

    kiedys sie non stop przeziebialem na moto. po 8 latach przeszlo ;)

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 4. Data: 2009-07-23 13:49:23
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 23, 2:41 pm, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
    > Marcin N pisze:> Witam,

    > Tak,cienka kominiarka,łatwo się przyzwyczaić:-)

    I latwiej kominarke wyprac niz kask w srodku ;-)

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 5. Data: 2009-07-23 13:49:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 23 Jul 2009 15:38:50 +0200, osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

    apaszka :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2009-07-23 14:13:43
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 23, 2:38 pm, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > jest źle, ale po szybszej jeździe zwyczajnie przeziębiają się mięśnie szyi.

    No ku*wa, nastepny bez mozgu?

    Naprawde tak trudno pomyslec, co mozna zalozyc na szyje? Sprobuj
    obkleic plytami winylowymi. Najlepiej Czerwonych Gitar.

  • 7. Data: 2009-07-23 14:27:14
    Od: fv <f...@c...com>

    f...@g...com wrote:
    > No ku*wa, nastepny bez mozgu?

    Stłum sobie wydech, bo od wyprutych dresy się przypalają.

    PS: chciałem powiedzieć że milczenie jest złotem, ale jakoś tak wyszło
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 8. Data: 2009-07-23 14:33:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    f...@g...com pisze:

> [...]

    Dluga kominiarka z coolmaxa. Coolmax nie zamienia sie w mokra szmate
    ktora parujac na wietrze mocno schladza co prowadzi itd...
    taka mam teorie.

    > No ku*wa, nastepny bez mozgu?

    A wypierdalaj.

    Sorry ,chcialem powiedziec - jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz.

    ale mam Delete w serwisie to juz tak musi zostac.

    KJ w poczekalni sławy

  • 9. Data: 2009-07-23 18:38:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Marcin N pisze:
    > Jak sobie radzicie z przewianą na motocyklu szyją?

    Czym jeździsz? Ja mam z przodu szybę, w upały jeżdzę w koszulce
    crossowej FLY; nie mam problemu z szyją

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2009-07-23 21:28:38
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 23 Lip, 16:33, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Coolmax nie zamienia sie w mokra szmate
    > ktora parujac na wietrze mocno schladza co prowadzi itd...
    > taka mam teorie.
    mozesz ją rozwinąc bo nie jarzę...

    > Macie na to jakieś rozwiązanie?
    Jeżdżę w kominiarce której dolna część wykonana jest z windstoppera
    (hein gericke).
    Materiał ten wogóle nie przepuszcza wiatru.