  • 1. Data: 2011-11-27 22:16:49
    Temat: Przetwornik tensometryczny mostkowy - jakie ma delta U przy maksymalnym obciążeniu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam taki przetwornik:

    http://www.weightronic.com/pdf/614.pdf

    Próbuje na podstawie tabeli stwierdzić jak wygląda zależność delta_U = C
    * (% odkształcenia) (gdzie C szukane, a Uzaś znane).

    Widzę tam np. zależność od Vmin które nie jest opisane. Może ktos pomóc
    jak poprawnie wyliczyć C?

  • 2. Data: 2011-11-27 22:25:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-27 23:16, Sebastian Biały wrote:
    > Próbuje na podstawie tabeli stwierdzić jak wygląda zależność delta_U = C
    > * (% odkształcenia) (gdzie C szukane, a Uzaś znane).

    Mala uwaga: wiem ze mV/V wystarczy do tego, ale niepokoi mnie parametr
    Y, w szczególności nie wiem co i czy istotnego zmienia w zależności.