  • Data: 2009-05-16 09:31:49
    Temat: Re: Przetwornica z 12VDC na 24VDC
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:gulu4r$19m$1@news.onet.pl,
    roxy <k...@o...pl> typed:

    html
    > Witam
    > Dziękuję za pomoc. Czy moglbym zastosowac cztery cewki rownolegle
    > 50uH/10A i obnizyc czestotliwosc do 32kHz?
    >
    > Rozumie ze jezei bede regulowal wypelnienie w zakresie od 1 do 50% na
    > wyjsciu otrzymam zmiane napiecia od 12 do 24V.
    Dokładnie zmieniając wypełnienie zmieniach napiecie, im dłuzszy czas
    włączenia klucza tm większe napiecie.
    Nie jestem w 100% pewny bo nigdy nie stosowałem równolegle dławików
    ale wydaje mi się że może zadziałać. Myślę że kolega RoMan Mandziejewicz
    ma dużo wieksze doświadczenie w sprawie przetwornic i może zechce pomóc.
    Dioda wyjściowa i klucz też powinny być odpowiednio dobrane
    (odpowiednio przewymiarowane) ale ja nie jestem specem od przetwornic
    więc nie wypowiem się co do ich dokładnych parametrów.
    --
    pzdr, j.r.