  • Data: 2023-11-21 15:39:59
    Temat: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2023 o 14:43, Rutkowski, Jacek pisze:
    [...]
> [...]
    do-220v-usb-50hz-14166488470

    > Ale to daje ordynarnego prostokąta + - 200VDC czyli
    > zmodyfikowaną sinusoidę i nie nadaje się.

    Wydaje mi się, że jednak się nadaje. Co innego jakby dalej była jakaś
    przetwornica w C64 ale nie ma.

    > Separacji galwanicznej też nie ma zapewne...

    Wydaje mi się, że to wygląda tak:

    https://pl.pinterest.com/pin/314407617712362589/

    ZTCW to siedzi tam trafo, o którym piszę.

    W mojej/innej jest trafo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>