  • Data: 2023-11-21 23:23:14
    Temat: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2023 o 19:27, Rutkowski, Jacek pisze:
    [...]
    > Na 50Hz?
    > 70VA?
    > Jeśli tak to trafo musi być około 0,6kg...

    Nonietak. Aproksymowana sinusoida ma mniejsze trafo ale akurat tutaj się
    nadaje. Oczywiście, co podważyłeś, to jednak jest galwaniczna separacja.

    Pisałem wcześniej, że mam brzęczyk/napowietrzacz do rybek, podłączony do
    podobnego ustrojstwa, czyli trafo z kotwicą magnetyczną i spokojnie 50Hz
    tam leci, bo działa. Po prostu bym spróbował. Kasa niewielka.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>