  • Data: 2015-10-18 01:30:50
    Temat: Re: Przetwornica DC/DC i ekonomia...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 października 2015 00:49:38 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > Pytanie do kolegów oblatanych w przetwornicach (znaczy głównie do Romana :)
    >
    > Potrzebna mi przetwornica zbliżona do tej;
    >
    > http://www.tme.eu/pl/details/scw12b-12/przetworniki-
    dcdc/mean-well/

    > Czyli
    > IN:18-36V DC
    > OUT 12V DC 1000mA
    > izolowana
    >
    > Możliwie nieduży footprint, coś jak ta w TME.
    >
    > Potrzebuję kilkadziesiąt egz. rocznie.
    > Jest sens ekonomiczny dłubać samemu ? Znaczy - wyjdzie toto jakoś
    > sensownie taniej ?
    >
    > Co znaczy sensownie ? No, skoro w TME cena to ok. 45 zł, no to żeby się
    > opłacało musiałoby się dać zrobić za powiedzmy 50% tej ceny, czy coś w
    > okolicy.

    Potrzebujesz kilkadziesiąt szt/rocznie. Żałóżmy,że stówa jest potrzebna/rok.
    100 x 45 = 4500. Chcesz to za 50% tej ceny, czyli za 2250PLN. Ile zarobisz
    miesięcznie na owej oszczędności?? Poszukaj tego samego produktu w DIGIKEY.
    Ewentualnie inny producent : MURATA - oferują zintegrowane DC/DC - ceny/parametry
    eleganckie. Też do nabycia w Digikey.