  • Data: 2015-10-18 01:52:57
    Temat: Re: Przetwornica DC/DC i ekonomia...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ile zarobisz miesięcznie na owej oszczędności??

    No liczmy rocznie, bo miesięcznie to nie bardzo ma sens.
    Zaoszczędzić rocznie te 2.5 - 3k pln to już pewien sens ma jednakowoż już.

    Ale oczywiście w granicach rozsądku, stąd moje pytanie.

    Jest jeszcze druga kwestia. Teoretycznie własna konstrukcja jest mniej
    problematyczna niż gotowiec w sensie zaopatrzenia - jak się okaże, że
    danej przetwornic nagle nie ma , to wtedy jestem w czarnej d...
    Bo nawet jak będzie inna, to zmieniać trzeba ewentualnie PCB.

    No ale to - teoretycznie, bo pod warunkiem że się samemu zastosuje
    układy , które na pewno będą długo dostępne, a po drugie - pewnie są
    producenci przetwornic, którzy nie znikną z dnia na dzień...

    No tak, muszę się przyjrzeć cenom poza TME, na ile taniej da się znaleźć.