  • Data: 2012-07-17 17:40:21
    Temat: Re: Przetwornica DC/DC - grzeje się scalak!!
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):

    > Widzę, że ty tu nie przyszedłeś szukać pomocy, tylko napadać na tych,
    > którzy pomóc ci próbują. Popełniłeś idiotyczny błąd i frustrację z nim
    > związaną przelewasz bez sensu na mnie.
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    >
    > *PLONK!* warning!

    Do pewnego momentu, za porady używałem magicznego słowa "DZIĘKUJĘ". Zamiast,
    "nie ma sprawy" bądź czegoś w tym stylu, po moim pytaniu dot. poprawności
    rozumowania, gdzie oczekiwałem "TAK" lub "NIE", dostaję odpowiedź (cyt):

    > Nie komplikuj sobie życia nadmiarem teorii,
    > której potem zastosować nie potrafisz.

    No i po dyskusji.. MONDRALO!! Plonkuj se ile chcesz, kilfajluj i co tylko..

    MH