  • 21. Data: 2010-12-29 17:11:44
    Temat: Re: Przetwornica 12VDC/230VAC, 1kVA sinus ?
    Od: ici <i...@p...onet.pl>

    > Ale dlaczego nie sam generator? Kosztuje ~800zł, daje sinusa, wystarcza
    > mu lać paliwo i czas awarii niestraszny.

    Odpowiedź jest brutalna i prosta.
    Zarówno te linki które podał Roman jak i sam agregat były by OK gdyby
    nie jeden szkopuł. Jedno jak i drugie kosztuje w granicach 1000 zł.

    Milcząco zakładałem, że mając obecnie duuużo czasu, sporo innej praktyki
    elektronicznej, a mało pieniędzy wyjdzie mi taniej pobawić się samemu w
    projekt i wykonanie.
    Bawiłem się już w przetwornice, ale były to proste układy z
    prostownikiem na wyjściu, gdzie kształt napięcia nie miał znaczenia i
    moc była znacznie mniejsza. Temat sam w sobie jest również dla mnie ciekawy.

  • 22. Data: 2010-12-29 17:33:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ici,

    > Odpowiedź jest brutalna i prosta.
    > Zarówno te linki które podał Roman jak i sam agregat były by OK gdyby
    > nie jeden szkopuł. Jedno jak i drugie kosztuje w granicach 1000 zł.

    W tym wątku dostałeś linka do UPSa 1 kVA za 249 PLN - też za drogo?

    Temat jest piekielnie trudny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2010-12-29 21:53:02
    Od: "DzEk" <b...@...pl>

    Tu masz czystą sinusoidę 1600W (2200VA) za 550 zł lub licytacja od 300 zł
    Taniej już raczej nic nie wykombinujesz...
    http://allegro.pl/apc-smart-ups-2200-sinus-100-spraw
    ny-z-demontazu-i1391289732.html

  • 24. Data: 2010-12-29 23:14:42
    Od: ici <i...@p...onet.pl>

    > Temat jest piekielnie trudny.

    Jak by był łatwy, to głowy bym nie zawracał.:-)
    Przeglądałem twoją stronę.
    Jestem pod wrażeniem "czystego" i przejrzystego montażu.
    Po uzupełnieniu, strona będzie dobrym kompendium wiedzy.

  • 25. Data: 2010-12-29 23:21:59
    Od: ici <i...@p...onet.pl>

    > W tym wątku dostałeś linka do UPSa 1 kVA za 249 PLN - też za drogo?
    Nie, ale widzę że już sprzedane.

  • 26. Data: 2010-12-30 00:04:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ici,

    Thursday, December 30, 2010, 12:21:59 AM, you wrote:

    > Nie, ale widzę że już sprzedane.

    Ba! Trzeba było się wcześniej decydować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl