    Date: Tue, 21 Jan 2014 21:21:42 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)

    W dniu 2014-01-21 20:56, J.F pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > Ale WORDy maja swobode organizowania przetargow.

    Nie ma ale, jest pytanie na które oczekuję odpowiedzi.

    > No wiesz, to ciagle tylko kursant, wiec egzaminator ma zapasowy hamulec
    > i umiejetnosc jego uzycia.
    > Uwazam to za prawidlowe ... choc jakos w USA daje sie bez, w UK chyba tez.

    W wielu krajach bez żadnego problemu zdaje się na samochodach
    z normalnym ręcznym (kursy zresztą też), bez cudów.
    Pierwsze z brzegu - Niemcy. USA sobie daruj.

    > Na czyms co ma doskonala widocznosc w kazda strone, biegow zmieniac nie
    > trzeba, a jak sie zmieni to silnik nie gasnie ? Chyba kazdy.

    Nie sądzę - dostaniesz po tym tylko PJ na automat. Kilku pewnie
    znajdziesz, zresztą jaki problem?

    > Oraz np umiejetnosci parkowania. A potem odstawisz szkolny,
    > przesiadziesz sie do prawdziwego ... i umiejetnosci za malo ?

    To się nauczysz parkować, albo nie. Nie jest to jakoś specjalnie
    niebezpieczne na drodze, a po kilku mandatach zmienia się podejście
    do sprawy.

    > No wiec to jest jakas koncepcja ze mozna korzystac z auta szkoly na
    > egzaminie.

    To można czy nie można?

    > A potem dochodzi kwestia kamer itp...

    Nie ma problemu - przypomnij nam dokładnie jaki jest obowiązek w tej
    materii...

    > No, raczej jest tak ze najpierw zapisy, oplata, a potem macanie aut.

    Mylisz się - opinie o szkołach są znane. Ludzie rzadko w ciemno
    wybierają szkoły...

    > No a z drugiej strony:
    > -PJ masz na wszystkie samochody, nie tylko na jeden typ,

    Piramidalna bzdura. PJ masz na określony typ pojazdu i dodatkowo mogą
    być obostrzenia, czyli np. tylko automatyczna skrzynia biegów, o czym
    już pisałem.

    > -szkola moze i starsze uzywac, pare lekcji na koniec da ci w nowym typie
    > ... nie jest to jakies duze obciazenie.

    Prowadzisz taką szkołę? Dlaczego ma kupować akurat takie modele, jakie
    sobie WORD wybrał?