eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzeszczepienie ABS do SV1000Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
    Date: Tue, 20 Mar 2012 20:51:00 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <jkaoa2$nip$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jkapu1$9uj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1332276660 18477 193.104.50.68 (20 Mar 2012 20:51:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2012 20:51:00 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    X-User: wielki_elektronik12
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:651142
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Tue, 20 Mar 2012 21:39:36 +0100) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Po fakcie mozemy sobie milion sposobow na wyjscie z opresji wymyslic.
    >> Pewnie sie dalo tego uniknac, mnie sie nie udalo po prostu tym razem.
    >
    > Nie no oczywiście, że to już teraz tylko teoretyka stosowana :), ale od
    > czego jest to 'forum'?
    > Pisałem o pewnym nawyku, który zdaje się działać w takich przypadkach
    > lepiej niż awaryjne hamowanie - obojętne jakim systemem. Czyli najpierw
    > gdzieś próbować uskoczyć, a dopiero potem ew. hamować, ale oczywiście
    > masz rację. Po herbacie.

    A jak ten nawyk wycwiczyc? :) Awaryjne hamowanie cwicze gdy tylko mam
    okazje. Staram sie podnosic swoje umiejetnosci jezdzac po torze tak czesto
    jak tylko sie da, bylem na kursach bezpiecznej jazdy. Jakies tam
    opanowanie sprzetu na asfalcie powieksza rowniez jazda endurakiem. Ale czasami po
    prostu sie zagapisz, zamyslisz albo w jakikolwiek inny sposob dasz dupy i
    juz jest po plackach. I wtedy wlasnie fajnie jest miec elektonicznego
    aniola stroza w postaci ABSu, ktory nie dopusci do zablokowania kola.

    Mialem pare gleb na asfalcie i wiekszosc z nich wynikala z zablokowanego
    przedniego kola.

    > Skoro miałeś tak mało czasu na reakcję - myślę, że i ABS miałby problem
    > z zatrzymaniem się przed zderzakiem. Za to bardzo się przydaje na
    > mokrym, już sprawdzałem :)

    Mysle, ze spokojnie mozna bylo wyhamowac na granicy poslizgu - po prostu
    spanikowalem i scisnalem klamke do konca.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: