  • Data: 2012-03-20 20:11:52
    Temat: Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
    Od: duddits <p...@R...tv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 20:12, Piotr Klimek pisze:
    >Da sie to zrobic, czy to absolutnie niemozliwe
    > i takie druciarstwo zakonczy sie smutno?

    Mnie się wydaje, że zakończy się smutno, ale ja to laik jestem.

    Wracając do kolizji dobrze żeś cały, ale powiedz nie było opcji żeby
    zamiast dusić hebel do końca zwiać gdzieś na bok czy po prostu nie
    zostało już więcej czasu na żadną inną myśl/reakcję?

    Pytam, bo jak i pewnie wielu z nas, sam byłem, powiedzmy, w podobnych
    opałach i zawsze uciekałem gdzieś między auta. Zawsze to miejsce gdzieś
    tam było, a jak się lata motórem to zwykle tych "szczelin" się wypatruje :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach