  • 21. Data: 2010-08-05 00:30:02
    Temat: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-05 00:24, Cavallino wrote:
    > "Jeśli nie podpiszesz się prawdziwymi danymi to twoją wypowiedz można
    > traktować w kategoriach gówno wartych oszczerstw. Szkoda bitów na takie
    > pisanie"
    > To że dla Ciebie szkoda, to Twój problem.
    > Nie chcesz - nie czytaj.

    Gdzie daja obecnie nagrody za najszybsze wycofanie się z zarzutu na
    grupie? Bo bym nominował...

  • 22. Data: 2010-08-05 02:42:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin news

    > Osoba madra po
    > przeczytaniu mojego posta tam nie pojedzie.

    Osoba mądra nie kieruje się raczej tego rodzaju, anonimowymi opiniami.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-08-05 02:44:35
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Osoba mądra nie kieruje się raczej tego rodzaju, anonimowymi opiniami.

    och jej

  • 24. Data: 2010-08-05 09:22:09
    Od: Robson <r...@...pl>

    W jednym z warsztatow w Lublinie kolega zostawil samochod, cos z
    rozrusznikiem mialo byc robione i ogolnie z elektryka. Jak potem
    opowiadali, mechanicy chcieli cos wyprobowa, przekrecil jeden kluczyk
    ciut za daleko, samochod byl na biegu, odpalil i pojechal. Zdemolowal ze
    3 sciany po drodze. Kolega wlasnie dostal kase za szkode calkowita.

  • 25. Data: 2010-08-05 09:45:02
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    To wszystko przez cywilizację.
    Dawniej ja miało sie syrenkę[niestety nie załapałem sie].Ale nawet duzego
    fiata.To kazdy szofer przed jazdą sprawdzał stan auta,stuki i puki.
    A przed długą drogą[100km],sprawdzał łączne z zawieszeniem,wszystkie
    newralgiczne miejsca potencjalnej awarii.
    Niestety ten zwyczaj zniknął z naszego zagonionego zycia.
    Dla tego jest tyle wypadków.
    Bedąc posiadaczem [jakieś 25 lat temu]Polskiego Fiata byłem na bierząco z
    mechaniką[srednio dwa razy w tygodniu byłem zmuszony otwierać maskę]
    Teraz mając japońca nie wiem jak wygląda silnik.
    A jak braknie paliwa to dzwonie do mechanika.
    pozdro.jack

  • 26. Data: 2010-08-05 10:11:45
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:i3cp8g$3kc$...@n...onet.pl...

    > Miał być EOT ...
    Kolego!
    Jak piszesz, że koniec dyskusji to koniec!
    Trzeba mieć trochę klasy.
    Kolega news miał problem miesiąc temu. (o ile pomylił się z datą wyjazdu,a
    nie naprawy).
    Widać, że gość się jeszcze denerwuje.
    To może potrwać. Miałem kilka takich doświadczeń.
    Cała Wasza kłótnia zostanie tu na wieki.
    Podsumowując:
    1) Sebastian Biały: nie drażnij kogoś kto i tak już jest zdenerwowany, nawet
    jeśli coś podkolorował
    2) news: nie przeklinaj, bo głupio to wygląda.

    Facet to powinien twardo i mądrze stąpać po Ziemi.
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 27. Data: 2010-08-05 10:15:27
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 05-08-2010 00:03, news pisze:
    > chlopie naprodukowales sie jak glupi i nie wiadomo po chuj. eot

    koledzy z grupy próbują ci grzecznie przekazać, że twój post jest gówno
    wart, ponieważ jest anonimowy, trzeba ci powiedzieć jak krowie na rowie ?

  • 28. Data: 2010-08-05 10:16:43
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 05-08-2010 02:44, news pisze:

    > och jej
    stfu oszczerco

  • 29. Data: 2010-08-05 10:26:06
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 04-08-2010 22:55, news pisze:
    > waldus. glupi jestes ale pewnie juz to wiesz od lat. EOT

    Skoro masz konretne zarzuty idź na policje a nie pitolisz na grupie.
    JESTEŚ OSZCZERCĄ i to ciebie można ciebie pozwać

  • 30. Data: 2010-08-05 10:36:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro masz konretne zarzuty idź na policje a nie pitolisz na grupie.
    > JESTEŚ OSZCZERCĄ i to ciebie można ciebie pozwać

    Kolega pewnie z tego skrytykowanego warsztatu?
    Czy z innego, który zawalił robotę i ktoś to opisał publicznie?