  • 61. Data: 2010-10-26 13:11:28
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:18dcdatjyl91i.dlg@lepper.institute.com...

    > O, WŁAŚNIE. Gdzie pisałeś wyraźnie? Bo chętnie bym poczytał..
    > Tutaj, mimo usilnych próśb kilku osób rzuciłeś kilkoma bezsensownymi
    > ogólnikami i uparcie nie chcesz napisać wyraźnie.

    Jesli niedzialajce wspomaganie i elektryka szyb to dla ciebie niezbyt
    wyrazny przekaz, proponuje powrot do gimnazjum. Ewentualnie udzial w jakims
    programie rozrywkowym, bo jesli wszystko czytasz i interpretujesz tak
    dokladnie, to szanse na kariere masz wylacznie wydajac plyte.

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-10-26 13:11:29
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Poza vagiem i bmw nawet trafiles. ;)
    >
    > http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

    Co ranking to inne wyniki - ADAC plasuje audi bardzo wysoko, w
    odroznieniu od tego, co pokazales ...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 63. Data: 2010-10-26 13:27:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 13:11, kamil pisze:

    > Jesli niedzialajce wspomaganie i elektryka szyb to dla ciebie niezbyt
    > wyrazny przekaz, proponuje powrot do gimnazjum. Ewentualnie udzial w

    http://www.youtube.com/watch?v=CFoOgdMqUoQ
    To jeszcze jeden ciekawy przekaz. O tym jak fajnie strzela się popisówę
    na placu niezniszczalnym subaru ;> Sporo tego jest w necie, a przeciez
    nie wszyscy wrzucaja filmy na YT :P

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 64. Data: 2010-10-26 13:31:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:11:28 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > programie rozrywkowym, bo jesli wszystko czytasz i interpretujesz tak
    > dokladnie, to szanse na kariere masz wylacznie wydajac plyte.

    "ja wiem co się zepsuło - samochód się zepsuł"
    Tyle, że do tej pory wymieniasz zespoły części, które jeszcze nikomu nie
    zepsuły się w całości, więc pytam po raz kolejny - jaka część się zepsuła,
    a nie jaki zestaw.
    Odpowiedzi typu - "silnik się zepsuł, nie odpala" są dobre dla blondynek,
    tutaj wskazują na niski poziom rozmówcy oscylujący w okolicach kibord
    łorjora

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 65. Data: 2010-10-26 13:42:36
    Od: PaPi <...@...3>

    > Opiszesz swoje niezwykłe przeżycia z włoskimi i francuskimi samochodami?

    A jakie ma znaczenie czyjas osobista opinia ?
    Z czego wynika wieksza utrata wartosci samochodow francuskich i wloskich
    na rynku wtornym europejskich samochodow ?

  • 66. Data: 2010-10-26 13:49:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 13:42:36 +0200, PaPi napisał(a):

    > A jakie ma znaczenie czyjas osobista opinia ?
    > Z czego wynika wieksza utrata wartosci samochodow francuskich i wloskich
    > na rynku wtornym europejskich samochodow ?

    z obiegowej opinii ludzi, która - jak wielokrotnie wykazywano (choćby na
    rynkach finansowych) niewiele ma wspólnego z rzeczywistością.

    Oprócz tego francuskie auta pierwsze wprowadziły skomplikowaną elektronikę,
    więc pierwsze miały z nią problemy jak złącza zaczęły śniedzieć.
    Wystarczy zobaczyć ile elektroniki ma Citroen XM z 1991 roku a ile Passat
    B2 z tego samego roku, gdzie szczytem komputeryzacji był pneumatyczny
    centralny zamek.
    Jak dla przykładu Mercedes wprowadził podobną ilość elektroniki do okulara,
    to już ludzie tłumaczyli to nieudanym modelem (mimo, że jeszcze na dokładkę
    okular gnił na potęgę, w odróżnieniu od wspomnianego XM) a nie piali jakie
    to niemieckie dziadostwo.

    A wystarczy spojrzeć na kraje arabskie, choćby Algier, gdzie jeżdzi w
    cholerę francuskich aut, niektóre jeszcze z lat 60, bez serwisowania, bez
    obsługi, naprawiane kombinerkami w szopie - prawie jak na polskiej wsi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 67. Data: 2010-10-26 13:56:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 12:40, DoQ pisze:

    > Ba... a u nas na wioskach królują mocno zapuszczone E36 i E34 za dwie
    > pensje, doskonaly wyznacznik tego co dobre - nastepnym razem napewno sie
    > skusze.

    A co, ze niby E34 to zly samochod?
    IMHO jest swietnym wyznacznikiem jakosci.

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2010-10-26 13:58:53
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:26:11 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Był pierwszym właścicielem i kupił ją w Polsce?

    TAK

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 69. Data: 2010-10-26 14:08:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > elektronikę,
    > więc pierwsze miały z nią problemy jak złącza zaczęły śniedzieć.

    I to ma niby tłumaczyć sytuacje kiedy krajowa renówka z przebiegiem rzędu
    50-60kkm robi przy wyprzedzaniu shutdowna bo ten typ tak ma jak stwierdził
    serwis i wymiany elektroniki niczego nie zmieniły. Dwa razy wróciła na
    lawecie do firmy właśnie po takiej akcji, dwa razy serwis nie znalazł
    przyczyny. Autem strach jeździć bo nigdy nie wiadomo czy to nie będzie
    ostatnie wyprzedzanie w życiu. Auto praktycznie "nowe", a wartość tego
    strupa to +/- wartość nasto-letniego BMW '3'. Żona jeździła C3, auto
    krajowe, przebieg 70kkm, w środku grzechotka. O problemach z palącymi się
    wiecznie żarówkami świateł i absurdalnym dojściu do nich piszą na forum
    citroena, do tego problem z wstecznym, oświetleniem wnętrza itd. Za dużo
    tego jak na auta 3-5 letnie.

  • 70. Data: 2010-10-26 14:22:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 14:08:14 +0200, BaX napisał(a):

> [...]
    > serwis i wymiany elektroniki niczego nie zmieniły. Dwa razy wróciła na
    > lawecie do firmy właśnie po takiej akcji, dwa razy serwis nie znalazł

    W zasadzie przez "francuskie" rozumiem PSA i Matrę.
    Renówka to trochę inna historia, ciężko oczekiwać dobrych produktów od
    firmy która robiła takie badziewie, że od bankructwa uchroniło ją tylko
    znacjonalizowanie przez socjalistyczny rząd na wiele lat.

    Ale skoro o silnikach mowa - czym się różni przejście w tryb awaryjny od
    masowych problemów z odlewaniem metali w silnikach VAG? Bo od conajmniej 15
    lat mają prawie identyczne problemy - a to ukręcające się wały korbowe, a
    to pękające korbowody, a to jaja z 2.0 TDI??

    W dodatku jak popatrzysz na rozkład problemów z przechodzeniem silników
    HDI/TDCI/dCi w tryb awaryjny, to zauważysz, że są one najdotkliwsze na
    terenie Polski, na polskich paliwach (choć faktycznie występują również
    poza Polską)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel