  • 71. Data: 2010-10-26 14:23:54
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1fwcwr736w49o.dlg@lepper.institute.com...

    > "ja wiem co się zepsuło - samochód się zepsuł"
    > Tyle, że do tej pory wymieniasz zespoły części, które jeszcze nikomu nie
    > zepsuły się w całości, więc pytam po raz kolejny - jaka część się zepsuła,
    > a nie jaki zestaw.
    > Odpowiedzi typu - "silnik się zepsuł, nie odpala" są dobre dla blondynek,
    > tutaj wskazują na niski poziom rozmówcy oscylujący w okolicach kibord
    > łorjora

    Ja jednak polecam te gimnazjum, jesli przerasta cie zrozumienie "niczego nie
    wymienilem, bo nie zdazylem nawet sprawdzic co sie zepsulo". :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 72. Data: 2010-10-26 14:24:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > http://www.youtube.com/watch?v=CFoOgdMqUoQ
    > To jeszcze jeden ciekawy przekaz. O tym jak fajnie strzela się popisówę na
    > placu niezniszczalnym subaru ;> Sporo tego jest w necie, a przeciez nie
    > wszyscy wrzucaja filmy na YT :P

    No faktycznie, w jakims mocno dlubnietym sportowym samochodzie silnik padl.

    Tylko nadal nie wiem, jak to sie ma do elektryki w dupowozie na zakupu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 73. Data: 2010-10-26 14:24:40
    Od: PaPi <...@...3>

    > I to ma niby tłumaczyć sytuacje kiedy krajowa renówka z przebiegiem rzędu
    > 50-60kkm robi przy wyprzedzaniu shutdowna

    Nie nie nie. Nie w tym rzecz.
    Pytam po raz kolejny - dlaczego uzywane samochody francuskie i wloskie
    traca duzo wiecej na wartosci niz odpowidniki niemieckie czy japonskie w
    krajach europy zachodniej ?
    Spisek jakis czy co ?

  • 74. Data: 2010-10-26 14:27:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4cc6c89d$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Pytam po raz kolejny - dlaczego uzywane samochody francuskie i wloskie
    > traca duzo wiecej na wartosci niz odpowidniki niemieckie czy japonskie w

    Nie maja tam ekspertow z polskiego internetu po prostu. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 75. Data: 2010-10-26 14:34:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W zasadzie przez "francuskie" rozumiem PSA i Matrę.
    > Renówka to trochę inna historia, ciężko oczekiwać dobrych produktów od
    > firmy która robiła takie badziewie, że od bankructwa uchroniło ją tylko
    > znacjonalizowanie przez socjalistyczny rząd na wiele lat.

    No po samochodach za takie pieniądze w dodatku z taką reklamą i wyposażeniem
    oczekuje się więcej niż tylko pojazdu kamikadze. Dla mnie to dramat żeby do
    wymiany żarówki musiał zaprzęgać mechanika, a on jakieś lusterka itp bo
    wszystko trzeba robić po omacku dwoma palcami, na więcej nie ma miejsca dla
    dorosłej osoby.

    > Ale skoro o silnikach mowa - czym się różni przejście w tryb awaryjny od
    > masowych problemów z odlewaniem metali w silnikach VAG? Bo od conajmniej
    > 15
    > lat mają prawie identyczne problemy - a to ukręcające się wały korbowe, a
    > to pękające korbowody, a to jaja z 2.0 TDI??
    >
    > W dodatku jak popatrzysz na rozkład problemów z przechodzeniem silników
    > HDI/TDCI/dCi w tryb awaryjny, to zauważysz, że są one najdotkliwsze na
    > terenie Polski, na polskich paliwach (choć faktycznie występują również
    > poza Polską)

    Dlatego diesla się nie kupuje. ;)

  • 76. Data: 2010-10-26 15:03:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > krajach europy zachodniej ?
    > Spisek jakis czy co ?

    W Polsce auto jest tyle warte ile za nie zaplaca..
    Jak widac ludzie tluka sie jeszcze o "znane" marki, i zaplaca tyle ile
    trzeba..

    Zobacz sobie ile chodza na zachodzie auta na F..
    Nikt przy zdrowych zmyslach nie sprzeda tam za grosze nowego auta.
    Ciekawostka jest wlasnie to, jak to auto co kosztuje tam np 15tys euro u
    nas kosztyje 8tys...
    ??
    Magia...

  • 77. Data: 2010-10-26 15:24:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-26 12:59, *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Ale grunt ze szybka sie nie otwierala w peżocie...

    Trzeba mieć którędy uciekać :)
    http://www.youtube.com/watch?v=etoOy8OYGkk

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 78. Data: 2010-10-26 15:30:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 14:34:06 +0200, BaX napisał(a):

> [...]
    > wszystko trzeba robić po omacku dwoma palcami, na więcej nie ma miejsca dla

    Ale to nie jest wina francuzów, tylko współczesnego wzornictwa. Inne marki
    w zasadzie istonie nie odbiegają - po raz kolejny.

    > Dlatego diesla się nie kupuje. ;)

    Ja tam nie narzekam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 79. Data: 2010-10-26 15:34:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    To ja nastepnym razem po kupnie skręce na 0 i powiem, że to jest tylko
    mój przebieg... a jaki był? Paaaanie, cholera wie ;)

  • 80. Data: 2010-10-26 17:48:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-26 13:09, kamil pisze:

    > Biorac pod uwage, ze zadnego VAGa jeszcze nie mialem w zyciu, to moge
    > spokojnie zalozyc ze bronisz francuzow z sentymentu do podobienstwa
    > charakteru - na dluga trase lepiej nie zabierac.

    Tak się objawiają kompleksy. Faceta nie stać na niemiecki samochód
    kupuje francuskie bo tańsze i jakoś musi wmówić sobie, że dokonał
    dobrego wyboru.

    A.