  • 91. Data: 2010-10-26 21:47:33
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 12:36, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:ia6ac4$2bv$1@news.dialog.net.pl...

    > Mój Punciak ma 8 lat i 60 kkm.
    > Pierwszy właściciel, kupowany w Polsce.

    Ja swoje srebrne Seicento sprzedałem jako 5-latka, z 27kkm na liczniku i
    na kołach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 92. Data: 2010-10-26 21:48:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 13:58, huri_khan pisze:

    > TAK

    I właśnie dlatego, kupując w Polsce, wolę szukać wśród aut polskosalonowych.

  • 93. Data: 2010-10-26 21:49:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Hehe, kupuja ludzie samochod, ktory po sprowadzeniu, przerejestrowaniu,
    > akcyzach, podatkach, oplatach i wyplacie handlarza jest tanszy, niz w DE
    > i jeszcze sie dziwia. :)

    Ale na zachodzie samochody lekko uszkodzone potrafią być bardzo tanie, bo
    tam naprawa jest znacznie droższa, a i pewnie wielu osobom się nie chce
    tego robić tylko wolą dołożyć i zmienić na nowe. Uczciwy handlarz może
    pewnie ściągnąć takie auto, naprawić porządnie w .pl i sprzedać w dobrej
    cenie. A że większość nie naprawia porządnie to inna sprawa...

    --
    ignorance is bliss

  • 94. Data: 2010-10-26 21:54:01
    Temat: Re: Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 26 Paź, 09:51, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:
    > ... od dziadka, co to tylko do kościoła raz w
    tygodniu.http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread
    .php?thread_id=25503&pid=2...

    > Wrzucam tu, bo może to uratuje komuś 4 litery.
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    prawdziwe przebiegi to mogą być w luksusowych autach z dużymi
    silnikami na benzynę. Takie auto to volksdojcz kupuje sobie dla
    reprezentacji i mało nim jeździ bo umie liczyć swoje pieniądze. Do
    tłuczenia tysięcy km kupuje się diesla i niech nikt nie wierzy w małe
    przebiegi tych aut.

  • 95. Data: 2010-10-26 22:00:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 20:49, p0li pisze:

    > obserwacje prowadzone przez ok 2 lata

    Jak mozesz mu tak burzyć światopogląd?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 96. Data: 2010-10-26 22:04:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 18:16, Waldek Godel pisze:

    > Tanią chińską elektroniką Boscha i Siemensa? Serio? A taki VW czy Mercedes
    > od kogo to niby ma?

    Szkoda słów, przecież to są merytoryczne zera.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 97. Data: 2010-10-26 22:06:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2010 20:49:43 +0200, p0li wrote:
    >ps - mieszkam obecnie w cywilizowanm kraju (północne niemcy) gdzie auta

    Ale Brema, Hamburg czy Rostock ?

    >kupuje się dla siebie no i jakie auta królują na drogach??
    >no jakie?? niemieckie?? a dupka
    >francuskie
    >jak ktoś chce tanio jeździć do pracy to kupuje reno twingo, albo dwa

    Daj zdjecie spod pracy :-)

    Tak z 10 lat temu w tamtych okolicach to same niemieckie marki staly
    na parkingu. A w miejscowosciach bardziej wypoczynkowych -
    zatrzesienie mercedesow i BMW.

    >obserwacje prowadzone przez ok 2 lata

    A ktos potrafi dotrzec do statystyk zarejestrowanych pojazdow czy
    sprzedazy ?

    Ale sprobujmy inaczej: mobile.de, auto dowolne, oferta z Hamburga i
    okolic (kod 20095, 50km), ogloszenia z odstatnich 3 dni, 3702 sztuk.

    Zarejestrowanych po 2003 2151 - no prosze, nie zamienili wszystkich 7
    letnich zlomow na 2500 euro doplaty. A wsrod nich

    387 VW
    251 Mercedes
    214 BMW
    164 Opel
    158 Audi

    112 Ford
    45 Volvo
    39 Porsche
    34 Seat
    39 Skoda

    100 Renaut
    87 citroen
    60 Peugeot

    59 Toyota
    35 Mazda
    33 Nissan
    30 Honda
    4 Subaru
    1 Lexus

    36 Hyundai
    18 KIA
    13 Chevrolet
    3 Daewoo
    5 Dacia

    2 Ferrari

    No ale moze i racja ze latwiej o francuskie auto niz Opla. Niz Audi.
    Niz BMW :-)

    J.

  • 98. Data: 2010-10-26 23:22:24
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzšcych w diesle z zachodu....
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-26 22:06:05 niejaki J.F. napisał:

    > Ale Brema, Hamburg czy Rostock ?

    wyżej od H :)

    > Daj zdjecie spod pracy :-)

    u mnie pod oknem większośc to rowery
    ja sam brykam na skuterze (elektrycznym) bo odpalać auto na 7km to mi sie
    nie opłaca

    > Tak z 10 lat temu w tamtych okolicach to same niemieckie marki staly
    > na parkingu. A w miejscowosciach bardziej wypoczynkowych -
    > zatrzesienie mercedesow i BMW.

    teraz się to zmienia
    przechodziłem niedawno przez osiedle domków jednorodzinnych i pamiętając o
    tej dyskusji patrzyłem co ludzie (raczej niebiedni) mają na podjazdach -
    generalnie to co napisałem - na jednym właśnie stał merol typ v z kratką i
    dwa twingo :)
    (i 6 rowerów)

> [...]
    > 87 citroen
    > 60 Peugeot
    >
    > No ale moze i racja ze latwiej o francuskie auto niz Opla. Niz Audi.

    po prostu dobrych aut nie sprzedają tylko wypychają złomki ;D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 99. Data: 2010-10-26 23:36:19
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-26 22:04:54 niejaki DoQ napisał:

    > Szkoda słów, przecież to są merytoryczne zera.

    waldi mnie ubiegł bo właśnie chciałem coś napisac o tej chińskiej
    elektronice

    miałem swego czasu citroena xm-a z pierwszego roku produkcji - jak go
    kupiłem to już miał 15 lat
    jeździłem nim ~3 lata
    no i faktycznie się psuł

    jedyne co się w nim psuło to elektryka - ciągłe problemy że coś nie styka -
    jakieś wiązki i czujniki
    a jakiej to było produkcji??

    taaak - zgadliście - bosch niemcy

    ponadto w tych autach sypały się na potęge skrzynie automatyczne biegów i
    układ diravi (odmiana wspomagania) które były produkowane gdzie???

    taaak - bingo - w niemczech przez zakłady zf

    blacha z pełnym ocynkiem do końca (18 lat) była bez śladów rdzy
    zawieszenie hydro - mimo prawie 300tys przebiegu - działało i nie ciekło
    silnik - stary prv na łańcuchu - nie do zajechania
    francuskie komputery valeo działają do dziś w innym samochodzie (21 lat)

    pokażcie mi 21 letnie niemieckie auto które ma całe progi (i nie było od
    wyjazdu z fabryki naprawiane blacharsko ani dodatkowo zabezpieczane
    antykor)

    nie wiem czy fani teutońskiej techniki czytali ostatnio o drobnych
    problemach we wszystkich mercedesach z lat ~94-96 gdzie zaczynają się
    degradować wszystkie wiązki elektryczne co może doprowadzić nawet do
    spalenia auta

    itd
    itp

    można tak bez końca

    najważniejsze żeby kazdy jeździł sobie tym czym chce i nie próbował
    "nawracać" na jedyną słuszną markę

    bo jak to waldi czasem mówi - jeden woli ogórki drugi ogrodnika córki

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 100. Data: 2010-10-27 00:37:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2010 23:36:19 +0200, p0li wrote:
> [...]
    >jeździłem nim ~3 lata no i faktycznie się psuł
    >jedyne co się w nim psuło to elektryka - ciągłe problemy że coś nie styka -

    A dlaczego elektryka tego samego producenta w niemieckim pojezdzie sie
    nie psuje ? :-)

> [...]
    >problemach we wszystkich mercedesach z lat ~94-96 gdzie zaczynają się
    >degradować wszystkie wiązki elektryczne co może doprowadzić nawet do

    A pamietasz jaki samochod mial przydomek "Zapalniczka" ? :-P

    J.