  • 331. Data: 2012-06-15 06:50:39
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jrdffm.6cs.0@poczta.onet.pl...
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > A nie mówiłem ? :-))

    To sa szczyty zlodziejstwa. Ukradli pomysla zanim apple wymyslilo.

  • 332. Data: 2012-06-15 09:19:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 04:38:43 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > MBAir
    > a tutaj piszą i
    > MB Pro...

    Tak, ale w kontekście braku portu eth akurat się niczym toto nie różni ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 333. Data: 2012-06-15 09:23:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > tak sie zastanawaim co takiego straszne ci sie działo w Windowsach...?
    >
    > imho od czasu XP winda jest super stabilna

    Też nie wiem o co mu chodziło, zazwyczaj system u mnie się restartuje jak
    musi bo coś doinstaluje co wymaga restartu. Czasami rzadziej niż raz w
    miesiącu.

  • 334. Data: 2012-06-15 09:24:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 04:41:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > tak sie zastanawaim co takiego straszne ci sie działo w Windowsach...?

    Strasznego? Nic. Ale były powolne (w win7 już było lepiej), mają spieprzone
    "wysuwanie dysków" w win7 - trzeba się naklikać i naczekać żeby łaskawie
    wyświetliły dialog do odłączenia pendrive'a, a przede wszystkim nie mają
    wirtualnych pulpitów przez co można wścieklicy dostać klepiąc wciąć alt+tab.

    > imho od czasu XP winda jest super stabilna

    Zgadza się, jest całkiem nieźle - choć dopiero pod win7 hibernacja i
    usypianie działa w 100% prawidłowo. Ale i tak się zdarzają różne kwiatki,
    problemy z siecią, wariujący firewall, wywalające się programy i konieczność
    restartu od czasu do czasu "dla higieny osobistej".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 335. Data: 2012-06-15 09:26:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 22:02:53 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin kamil
    > Tyle, ze w przypadku Della coś konkretnego się za tą cenę otrzymuje --
    > np. to, że mój netbook z 2001 nadal działa, ba, bateria trzyma prawie 2
    > godziny. Podobnie jak wszystkie inne Delle, których używałem od tamtej
    > pory.

    A ja po dwóch dellach mam już dość tej firmy. XPS to była porażka nad
    porażki - co z tego że gwrancja NBD działa świetnie, skoro musiałem z niej
    korzystać średnio co 2-3 miesiące?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 336. Data: 2012-06-15 10:35:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 04:41:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > imho od czasu XP winda jest super stabilna

    Owszem, nie, Windows stabilny jest od czasów Windows 2k
    Był czas, że miałem uptime po 3 miesiące. Byłoby więcej, ale za często
    musiałem podpiąć jakąś kartę do sprawdzenia czy pamięć, więc trzeba było
    wyłączyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 337. Data: 2012-06-15 10:47:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 07:24:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > wirtualnych pulpitów przez co można wścieklicy dostać klepiąc wciąć alt+tab.

    Ale bajki opowiadasz jak jakiś fanboj normalnie. Po pierwsze dysk usb - w
    odróżnieniu od maka właśnie - można po prostu wyjąć, nie klikając w nic. Co
    jest znacznie prostsze i szybsze. Bo windows nie śmieci po dyskach USB tak
    jak mac, który na KAŻDYM pendrajwie robi syf. Odmontowanie urządzeń USB
    jest po to, żeby można było to zrobić, jak nie masz pewności, czy nie
    trwają jakieś operacje na dysku albo do innych urządzeń (np. odmontowując
    Kindle podpięty kablem można go wciąż ładować z komputera i móc przeglądać
    jego zawartość na ekranie Kindle)

    Najbardziej fanbojskie jest twierdzenie, że kliknięcie na przełącznik
    pulpitów jest szybkie, zdrowe i amejzing, a kliknięcie na ikonę programu na
    dolnej belce jest wolne, szkodliwe i passe.
    Poziom twoich argumentów bardzo niebezpiecznie szybuje w dół do poziomu
    Pszemola.

> [...]
    > problemy z siecią, wariujący firewall, wywalające się programy i konieczność
    > restartu od czasu do czasu "dla higieny osobistej".

    A kto powiedział, że musi się hibernować? Mój XP startuje od zera w 26
    sekund, łącznie ze splashscreenem biosu i zalogowaniem się do systemu. Tyle
    mogę przeżyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 338. Data: 2012-06-15 10:48:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 07:26:14 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > A ja po dwóch dellach mam już dość tej firmy. XPS to była porażka nad
    > porażki - co z tego że gwrancja NBD działa świetnie, skoro musiałem z niej
    > korzystać średnio co 2-3 miesiące?

    Tak jest. Słusznie. I dlatego najlepiej przesiąść się na niepsującego się i
    nie przegrzewającego Macbooka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 339. Data: 2012-06-15 11:31:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Tak, ale w kontekście braku portu eth akurat się niczym toto nie
    > różni ;)

    można sie zgodzić ze MBAir nie potrzebuje portu ethernet ale cieżko sie
    zgodzić w przypadku MB Pro

  • 340. Data: 2012-06-15 13:13:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 11:31:43 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > można sie zgodzić ze MBAir nie potrzebuje portu ethernet ale cieżko sie
    > zgodzić w przypadku MB Pro

    A ja nadal uważam że to zależy od zastosowania i priorytetów. Jeśli byłbym
    grafikiem i miał wybierać między zwykłym MBPro z ethernetem a "retina" MBPro
    bez ethernetu za to z IPS - wybrałbym tego drugiego. Gdybym był filmowcem
    który wszystkie projekty trzyma na macierzy sieciowej to pewnie bym rozważał
    czy lepiej wydać dodatkowe 130zł i mieć lepszy ekran, czy mieć wbudowany
    ethernet. A gdybym był adminem który lata po budynkach klienta i co chwila
    się wpina w sieci żeby coś sprawdzić... pewnie wybrałbym coś
    poręczniejszego.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944