  • 321. Data: 2012-06-15 02:53:26
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4fda4ac9$1@news.home.net.pl...

    > Ale apple nie było z tym pierwsze, sporo lat temu były płyty z wlutowanymi
    > procesorami. Jakieś kilka lat temu były laptopy z wlutowaną pamięcią i
    > dodatkowym wolnym slotem. Tą pamięć przy odrobinie zdolności w lutowaniu
    > można było sobie odlutować i przylutować inną. apple jedynie pomysł
    > zmodyfikowało i umieszcza pamięć bezpośrednio w płycie głównej.

    A nie mówiłem ? :-))

  • 322. Data: 2012-06-15 04:37:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Ależ nic, po prostu jestem ciekaw, do jakich zastosowań poza
    > przesyłaniem poufnych danych i wgrywaniem firmware do routera sąsiadki
    > jest on tak koniecznie potrzebny.

    hm...

    np do obróbki zdjęć, czy filmów? naprawdę widać różnicę miedzy 100 a 1000

  • 323. Data: 2012-06-15 04:38:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Jak kupowałem MBAir,

    MBAir

    a tutaj piszą i

    MB Pro...

  • 324. Data: 2012-06-15 04:41:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Ja żegnając windows odetchnąłem z ulgą i wracać nie zamierzam.
    > Widocznie potrzebuję komputer do innych rzeczy. Nie wiem, może po
    > prostu ludzie lubią grać i po to instalują okienka? Innych sensownych
    > zastosowań nie kojarzę :>

    tak sie zastanawaim co takiego straszne ci sie działo w Windowsach...?

    imho od czasu XP winda jest super stabilna

  • 325. Data: 2012-06-15 04:44:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Deklaracja nieposiadania sprzetu applea nie zmyjesz tych wszystkich
    > fanbojowskich postow, ktore pracowicie wstukales.

    już wiesz czemu tak lubi apple, nie ma ani jendego...

  • 326. Data: 2012-06-15 04:45:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Nie, to dla Ciebie stanowi problem istnienie notebooków bez ethernetu.

    tylko że to jest MB Pro...

  • 327. Data: 2012-06-15 06:16:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 21:52:23 +0000 (UTC), to wrote:

    > I nie można się śmiać ze snobów-gadżeciarzy?

    No właśnie, jednym wolno się puszyć tym co kupili, albo kupiliby gdyby
    mieli kasę ;-) Drugim wolno mieć z tych pierwszych ubaw po pachy :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 328. Data: 2012-06-15 06:40:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jeszcze nie zacząłem to co miałbym przestać

    Ok, pisz dalej.

  • 329. Data: 2012-06-15 06:43:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Przenosisz tu niski poziom z pl.comp.pecet i pl.misc.samochody...
    > Ogarnij się!

    Z jakiego szamba Ty przenosisz poziom blagajac o niewycofyawanie sie z
    twoich trollowskich pozycji jedynego twojego wsparcia, chyba sie wszyscy
    domyslaja.

  • 330. Data: 2012-06-15 06:48:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, jednym wolno się puszyć tym co kupili, albo kupiliby gdyby
    > mieli kasę ;-) Drugim wolno mieć z tych pierwszych ubaw po pachy :-)

    Nie do konca tak. Ci pierwsi poczuwajac sie do obowiazku wspierac marketing
    ogryzkowy, potencjalnie moga wcisnac osobom mniej zorientowanym ten mocno
    przeceniony towar. To aspekt istotniejszy, moim zdaniem. Wiec niech maja
    szanse zapoznac sie z racjonalna argumentacja.