  • 111. Data: 2012-06-12 21:53:36
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 21:51, kamil pisze:
    > Ubaw mam z was, tak po prostu.

    Jasne, a przeżywasz te dyskusje jak kot sraczkę.

    --
    Pozdr.

  • 112. Data: 2012-06-12 21:55:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]

    z pszemósiem to przyznali. Bo na poczatku udajecie, ze wcale nie. Ze
    emjzin jest racjonalne i technologicznie uzasadnione."

    Przeczytac trzy razy, ale bez filozofowania i pomidorow.

  • 113. Data: 2012-06-12 21:56:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 20:55, Ghost wrote:

> [...]
    > emjzin jest racjonalne i technologicznie uzasadnione."
    >
    > Przeczytac trzy razy, ale bez filozofowania i pomidorow.

    Przeczytałem i nadal nie wiem _co_nie_gra_?

    To, że brakuje ethernetu? Że drogi? Że ktoś kupił i jest zadowolony, a
    głupi mógł wydać mniej na Della?

    Co konkretnie nie gra?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 114. Data: 2012-06-12 21:57:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moja wojna? Ja nie mam ani jednego sprzętu od appla w domu. To wyłącznie
    > Twoje urojenia.

    Deklaracja nieposiadania sprzetu applea nie zmyjesz tych wszystkich
    fanbojowskich postow, ktore pracowicie wstukales.

  • 115. Data: 2012-06-12 21:57:35
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Przeczytałem i nadal nie wiem _co_nie_gra_?

    To, że brakuje ethernetu? Że drogi? Że ktoś kupił i jest zadowolony, a
    głupi mógł wydać mniej na Della? Czy to, że ktoś dorobił sobie filozofię
    "emejzin" i nawet nie raczy podać linka do materiału prasowego Appla, w
    którym używają tego terminu?

    Co konkretnie nie gra?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 116. Data: 2012-06-12 21:58:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 20:53, DoQ wrote:

    > Jasne, a przeżywasz te dyskusje jak kot sraczkę.

    Popijam herbatę i czekam, aż aktualizacje się zainstalują. To nie ja
    dostaję sraczki, bo ktoś kupił macbooka za milion pińcet, a mógł targusa
    z biedronki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 117. Data: 2012-06-12 21:58:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ubaw mam z was, tak po prostu.

    A to moze jakis kompleks emigranta, ze ludzie tu sobie fajnie zyja a Wy
    biedacy za chlebem, to przynajmniej applem sie podetrzesz?

  • 118. Data: 2012-06-12 22:00:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Przeczytałem i nadal nie wiem _co_nie_gra_?

    Tak, to tez metoda, inny wyznawca (WO) tez ja stosowal. W kolko zadawac to
    samo pytanie nie odnoszac sie do odpowiedzi.

  • 119. Data: 2012-06-12 22:01:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 20:58, Ghost wrote:

    > A to moze jakis kompleks emigranta, ze ludzie tu sobie fajnie zyja a Wy
    > biedacy za chlebem, to przynajmniej applem sie podetrzesz?

    Fajnie żyją? Dopiero co czytałem, że jakieś przedpotopowe
    niepozabezpieczane routery macie w każdym bloku, plączesz się w
    zeznaniach kolego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 120. Data: 2012-06-12 22:02:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 20:57, Ghost wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Deklaracja nieposiadania sprzetu applea nie zmyjesz tych wszystkich
    > fanbojowskich postow, ktore pracowicie wstukales.

    Fanbojstwem nazywasz pytanie, co ci przeszkadza w braku nieużywanego
    ethernetu w laptopie? Dostałeś po głowie na bojówce z ruskimi kibicami,
    czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil