  • 121. Data: 2012-06-12 22:02:57
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 21:57, kamil pisze:
    > którym używają tego terminu?
    > Co konkretnie nie gra?

    Chociażby to, że na konkretne uwagi wycelowane w Twój ołtarzyk dostajesz
    urojeń z wąsatymi Polakami.

    --
    Pozdr.

  • 122. Data: 2012-06-12 22:03:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:00, Ghost wrote:

    > Tak, to tez metoda, inny wyznawca (WO) tez ja stosowal. W kolko zadawac
    > to samo pytanie nie odnoszac sie do odpowiedzi.

    Odpisz konkretnie - co nie gra? Nikt nikomu nie wciska na siłę drogich
    produktów. Tak, to jest marketing, ale jeśli klient jest zadowolony, co
    Ciebie tak gryzie?

    Dlaczego nie zarzucasz fanbojstwa kupującym Delle, skoro laptop z
    biedronki można mieć taniej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 123. Data: 2012-06-12 22:04:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:02, DoQ wrote:

    > Chociażby to, że na konkretne uwagi wycelowane w Twój ołtarzyk dostajesz
    > urojeń z wąsatymi Polakami.

    Jakie konkretne uwagi? Takie, że ethernet jest potrzebny, chociaż nie
    jest? Bitch, please.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 124. Data: 2012-06-12 22:04:58
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 12 06 2012 21:58, kamil pisze:

    > Popijam herbatę i czekam, aż aktualizacje się zainstalują. To nie ja
    > dostaję sraczki, bo ktoś kupił macbooka za milion pińcet, a mógł targusa
    > z biedronki.

    Ale megasraczki że ktoś chce mieć i używać kabla, a nie wifi. Bo to
    wręcz starożytnością zalatuje.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 125. Data: 2012-06-12 22:06:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:04, ALEX MR wrote:

    > Ale megasraczki że ktoś chce mieć i używać kabla, a nie wifi. Bo to
    > wręcz starożytnością zalatuje.

    Od początku pisałem jedno - potrzebujesz laptopa z ethernetem, to kup
    taki i nie jęcz. Mnie jest zbędny podobnie, jak większości osób które
    znam, przez co okazujemy się fanbojami.

    Nie pij tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 126. Data: 2012-06-12 22:07:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:04, kamil pisze:
    > Jakie konkretne uwagi? Takie, że ethernet jest potrzebny, chociaż nie
    > jest? Bitch, please.

    Chociażby, podobnie jak rozdzielczość 2880x1800 w 15 calowym wyświetlaczu.

    --
    Pozdr.

  • 127. Data: 2012-06-12 22:08:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:07, DoQ wrote:

    > Chociażby, podobnie jak rozdzielczość 2880x1800 w 15 calowym wyświetlaczu.

    Jeśli obraz jest przez to ostrzejszy, co z tego? Kup laptopa z niższą
    rozdzielczością, naprawdę nie możesz przeboleć, że ktoś wydał na to
    więcej i ma gadżet?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 128. Data: 2012-06-12 22:11:14
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 12 06 2012 22:06, kamil pisze:

    > Od początku pisałem jedno - potrzebujesz laptopa z ethernetem, to kup
    > taki i nie jęcz.

    I to rozwiąże twoje problemy i przestaniesz dulczeć?

    > Mnie jest zbędny podobnie, jak większości osób które
    > znam, przez co okazujemy się fanbojami.

    Jak na razie to kimś zupełnie innym.

    > Nie pij tyle.

    Cóż za finezja.

  • 129. Data: 2012-06-12 22:12:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:08, kamil pisze:
    > Jeśli obraz jest przez to ostrzejszy, co z tego? Kup laptopa z niższą
    > rozdzielczością, naprawdę nie możesz przeboleć, że ktoś wydał na to
    > więcej i ma gadżet?

    ROTFL widzę, że krytyka ołtarzyka jest jak zwykle tabu.

    --
    Pozdr.

  • 130. Data: 2012-06-12 22:13:43
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 12 06 2012 22:02, DoQ pisze:

    > Chociażby to, że na konkretne uwagi wycelowane w Twój ołtarzyk dostajesz
    > urojeń z wąsatymi Polakami.

    Widać ci co są najkrócej w Anglii, są najbardziej angielscy ;-)