  • Data: 2012-06-16 01:08:27
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 14:21:34 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > co nie znaczy, że są tam błędy, co najwyżej niezaktualizowane indeksy albo
    > journal.

    Z czasem i większe błędy się pokażą.

    > To jest wlasnie różnica - w MacOS MUSISZ tą ikonkę do kosza przeciągnąć
    > (wcześniej zamykając wszystkie okna albo kazując mu pokazać pulpit - to
    > jest dopiero niepotrzebna operacja), w Windows MOŻESZ to zrobić.

    Wiesz co, zanim napiszesz jakąś bzdurę to najpierw sprawdź czy w ogóle ma
    coś wspólnego z rzeczywistością.

    > tak, dokładnie, bo to poruszenie palcami jednej ręki, ctrl+cyfra wymaga
    > dwóch

    Zjechanie kursorem na touchpadzie na sam dół ekranu wymaga odsunięcia palców
    znad klawiatury. Wciśnięcie ctrl+cyfra - nie.

    > w tym momencie mam odpalone 6 programów, bywa, że i 10, przełączenie to
    > poruszenie jednego palca z okolic klawiszy H czy J nad touchpad i tapnięcie
    > tym palcem, ruch około 6 cm.

    A ctrl + klawisz to ruch ok. 1cm, bo dłonie mam dokładnie tam gdzie trzeba.

    > JEDNYM PALCEM. Problem? Tym samym zresztą palcem którego używam do
    > scrollowania, skalowania okien czy przełączania zakładek w Operze.

    Akurat do scrollowania wolę multitouch - nie trzeba trafiać w jakiś wąski
    pasek ani też nie scrolluje się przypadkowo. Ale to już obecnie chyba
    standard.

    > Tak, dokładnie tak. Poza danymi, ale akurat formularze to mi Opera w
    > większości wypełnia za mnie.

    Pozostanę sceptyczny. Chyba że używasz opery z mocnym cachem, co czyni ją
    mocno upierdliwą w użytkowaniu na co dzień. Pomijam już to, że zabawa w
    wyłączanie i potem uruchamianie na nowo programów jest be sensu i tylko
    niepotrzebnie przedłuża proces uruchomienia systemu.

    > To się nazywa version magagement, jest w Wordzie. Wystarczy przeczytać
    > instrukcję.Aaaaa... zapomniałem, Word na macu jest niekoszerny, trzeba się
    > posiłkować protezami jak hibernacja.

    Śmieszny jesteś. Usypianie/hibernacja protezą? Toż to podstawowa
    funkcjonalność jaką powinien mieć każdy system stosowany na urządzeniach
    przenośnych - mam 5 minut, siadam w kawiarni, otwieram komputer i mam
    natychmiast całe środowisko pod ręką w takim stanie w jakim je zostawiłem.
    Po przemyśleniu jednak cofam skasowanie akapitu i nowy tekst, bo poprzedni
    w sumie był lepszy. Ctrl+Z (czy tam CMD+Z w apple) - ale niee, bohaterski
    Waldek nie będzie korzystał z takich fanbojskich udziwnień. On będzie
    zapisywał co 2 sekundy i potem korzytał z odzyskiwania wersji dokumentu.
    Szacun.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944