  • Data: 2012-06-17 18:20:55
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 18:18:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > No w sumie niby masz racje.
    > Zasilacz mozna zmienic, dysk mozna zmienic, naped cd mozna zmienic, ram
    > mozna zmienic, tylko karte graficzna niekoniecznie.

    kartę graficzną można również bez problemu wymienić. Czasem nawet bez płyty
    głównej

    > Ale cos mi chodzi po glowie ze poza dyskiem i ram, to reszta czesci bedzie
    > droga ..

    nie, to raczej wszy :-P
    Części są tanie, bo desktopów ludzie nie rozbijają, nie zalewają itp. więc
    nie zostaje z nich tak dużo części. No chyba, że model jest bardzo
    nietypowy. Albo marka jest jakaś egzotyczna. Np. Apple.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński